Reclamă inedită la un fotoliu de la IKEA Germania! Este inspirată de încheierea epocii Merkel: „În sfârșit acasă”

09 Dec. 2021, 15:44
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
09 Dec. 2021, 15:44 // Bani și Afaceri //  MD Bani

IKEA Germania a postat, miercuri, pe Facebook, o reclamă la un fotoliu inspirată de încheierea epocii Angelei Merkel și învestirea noului cancelar Olaf Scholz. Sub titlul „În sfârșit acasă”, IKEA anunță o reducere simbolică de 10 euro pentru un fotoliu pe care este așezată o persoană care seamănă cu Angela Merkel.

„Poți te rog să-mi dai ochelarii de operă, vreau să văd dacă Olaf este deja ocupat”, mai scrie compania.

Postarea a strâns în doar 3 ore aproape 4 K de like-uri (3.7K) și peste 300 de comentarii.

O persoană a întrebat dacă fotoliul se numește Angela, iar administratorii paginii IKEA au răspuns: „Nu, STRANDMON, Roschanak Yazdanfar-Thiele. Dar poate ne gândim la o ediție specială.”

„Tipul de la departamentul de marketing de la IKEA merită o mărire de salariu!”, comentează altcineva.

În prezent, postarea de pagina de Facebook a IKEA Germania are 6,7 K de aprecieri, 500 de comentarii și aproape 1000 de distribuiri.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău