Startupul care aduce inovația în transportul feroviar. A fost fondat de trei foști ingineri SpaceX

21 Ian. 2022, 11:11
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
21 Ian. 2022, 11:11 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Parallel Systems, o companie fondată de trei foști ingineri SpaceX pentru a construi sisteme autonome vehicule feroviare electrice cu baterie, au ieșit miercuri din modul stealth cu o mărire de 49,55 milioane de dolari din Seria A.

Modul Stealth este o strategie de afaceri IT în care software-ul, hardware-ul sau un produs / serviciu IT sunt intenționat ascunși de piață, concurenți sau publicul larg până la o dată predefinită sau de finalizare.

Compania lucrează pentru a crea o rețea de transport de marfă mai eficientă, decarbonizată, care să curgă peste infrastructura feroviară existentă.

Potrivit fondatorului și șefului startup-ului Matt Soule (Matt Soule), livrarea de mărfuri cu trenul consumă de patru ori mai puțină energie decât un camion, dar datorită arhitecturii transportului feroviar, există unele limitări în operarea unor astfel de soluții. . Noua propunere va scăpa de multe dintre problemele tipice căilor ferate. În plus, trecerea de la motorină la electricitate va reduce emisiile de gaze cu efect de seră în atmosferă.

Arhitectura vehiculelor feroviare a startup-ului își propune să rezolve câteva probleme: emisiile de carbon în transportul de marfă, constrângerile lanțului de aprovizionare ale camioanelor și limitele transportului feroviar de marfă.

După colectarea fondurilor necesare, va construi o flotă de platforme electrice, va testa și va angaja mai mulți angajați. În prezent, angajează ingineri de la Google, Tesla și Uber. Primele teste ale platformei au avut deja loc pe o linie de cale ferată izolată din Los Angeles.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 10:46
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 10:46 // Actual //  Ursu Victor

Atacurile cu rachete ale Rusiei asupra infrastructurii energetice ucrainene au afectat grav Uzina Metalurgică din Rîbnița, un pilon economic al regiunii transnistrene. Ministrul Energiei, Victor Parlicov, a explicat în cadrul emisiunii „Cabinetul din Umbră” de la Jurnal TV că uzina operează acum la capacitate minimă.

„Liniile de tensiune înaltă dintre Podolisk (Ucraina) și Rîbnița, de 330 kV, nu sunt funcționale. Uzina Metalurgică se bazează acum pe o linie electrică de 110 kV, care permite doar menținerea funcționalității, dar nu și funcționarea în regim normal,” a declarat Parlicov.

Potrivit ministrului, Centrala electrică moldovenească (Moldgres) obișnuia să alimenteze uzina prin linii electrice de tensiune înaltă ce traversau teritoriul Ucrainei, creând o buclă energetică. Distrugerile cauzate de atacurile rusești au rupt această legătură, punând în dificultate atât uzina, cât și alte infrastructuri din regiune.

Impactul asupra Uzinei Metalurgice, una dintre principalele surse de venit pentru Transnistria, reprezintă o lovitură majoră pentru economia regiunii, deja afectată de instabilitatea energetică și politică din zonă.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău