Swarovski, marca iconică de cristale și pietre prețioase, a cunoscut schimbări majore în conducerea sa în ultimul an.
Nadja Swarovski, stră-strănepoata fondatorului companiei, forța motrice a Atelier Swarovski, a fost exclusă la începutul anului 2020 și un nou CEO, Robert Buchbauer, a fost instalat pentru a conduce compania.
O altă evoluție majoră a fost numirea Giovannei Battaglia Engelbert ca prim director creativ al companiei Swarovski. Mulți s-au întrebat dacă se va schimba estetica Swarovski. Și iată că vine cu o nouă abodare, dacă studiem prima colecție a designerului, scrie TABU High Life.
Engelbert și-a reimaginat portofoliul de produse din toate diviziile. Prima sa colecție se inspiră din știință și inginerie și nu folosește deloc prea puțină culoare. Cu această colecție, intitulată Collection I, Giovanna Battaglia Engelbert duce Swarovski pe tărâmuri de haute fashion – spații pline de culori strălucitoare, măreție și bună dispoziție.
Vibe-ul este distractiv – marile bijuterii ale bunicii au devenit high-tech. Primele piese din colecție au fost lansate pe 21 februarie pe site-ul web al mărcii, dar cea mai mare parte a seriei, care conține peste 150 de piese la prețuri cuprinse între 49 și 1.790 de dolari, va ieși pe piață în aprilie.