UE anunţă că va menţine cât va fi necesar susţinerea pentru Ucraina şi va ajuta la reconstrucţie

03 Iun. 2022, 19:07
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
03 Iun. 2022, 19:07 // Actual //  Lupu Eduard

Uniunea Europeană va menţine cât va fi necesar susţinerea pentru Ucraina în contextul războiului cu Rusia şi va contribui la reformarea şi modernizarea ţării după încheierea conflictului, a declarat vineri Ursula von der Leyen, preşedintele Comisiei Europene.

„În urmă cu 100 de zile, Rusia a declanşat războiul nejustificat împotriva Ucrainei. Curajul ucrainenilor merită respectul şi admiraţia noastră. Uniunea Europeană este alături de Ucraina. Astăzi, la Paris, voi discuta cu preşedintele Franţei, Emmanuel Macron, care exercită Preşedinţia Consiliului UE, despre actuala şi viitoarea susţinere a Uniunii Europene pentru Ucraina”, a declarat Ursula von der Leyen, prin Twitter.

„Tocmai am adoptat al şaselea pachet de sancţiuni puternice împotriva Rusiei şi vom menţine presiunile. Europa va susţine Ucraina cât de mult timp va fi necesar, cu toată asistenţa financiară, tehnică şi umanitară posibilă. Îi vom ajuta să reconstruiască, să se reformeze şi să se modernizeze”, a subliniat Ursula von der Leyen.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău