Dezvăluiri despre Bill Gates și Elon Musk. Cum i-a ajutat Steve Jobs să devină miliardari

18 Sept. 2022, 18:45
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
18 Sept. 2022, 18:45 // Actual //  Lupu Eduard

Elon Musk și Bill Gates au o trăsătură de caracter comună, care a marcat și personalitatea lui Steve Jobs și care i-a ajutat să devină bogați. Walter Isaacon, care a scris biografia lui Jobs, și care acum lucrează la una despre Musk, a declarat că cei doi nu au empatie și că sunt reci cu angajații lor.

„Este vorba despre acea abilitate de a nu fi la fel de implicat emoțional și empatic. Este ceva ce a avut Steve Jobs, este ceva ce și Bill Gates are. Este ceva ce mulți dintre acești oameni au, pentru că ei nu caută să câștige afecțiunea de la persoana pe care o au în față. Ei vor doar să trimită rachete pe Marte”, a spus Isaacson.

Musk a fost descris în trecut de unii dintre angajați de la Tesla ca fiind un manager exigent, care nu se sfiește să-și exprime nemulțumirea atunci când oamenii fac greșeli. El nu este un șef cu care să lucrezi ușor și este bine să îl eviți. Pe de altă parte, Musk s-a confruntat cu critici despre condițiile de lucru de la Tesla, despre care angajații spuneau că nu erau bune.

Nici salariații Apple nu erau încâtați de Jobs. Se pare că acesta era extrem de direct. În 2019, fostul director executiv al Apple, Guy Kawasaki, a spus că Jobs „cerea excelență” de la angajații săi. „Trebuia să dovedești că ești foarte bun în fiecare zi, altfel Jobs te înlătura”, a spus Kawasaki.

Isaacson a spus că vede o asemănare puternică între Musk și Jobs: „Musk este foarte asemănător cu Jobs prin faptul că este extraordinar de deschis. Acea transparență face parte din geniul lui”. La rândul lui, Bill Gates a recunoscut că în prima perioadă când a condus Microsoft, „cu siguranță nu a fost plăcut de oameni”. Într-un interviu din 2020, Bill Gates a povestit că el, ca și prietenul lui, Steve Jobs, nu suportă să piardă.

„Acesta e gândirea lui Musk: Dacă stau în fața unor oameni care au greșit și dacă încep să simt empatie [pentru ei] în loc să-i îndepărtez, atunci aceasta este o empatie greșită. Empatia mea trebuie să fie cu acțiunea de a ajunge pe Marte, nu cu persoana din fața mea”, a spus Isaacson la CNBC.

Realitatea Live

03 Mai 2024, 13:07
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
03 Mai 2024, 13:07 // Actual //  Lupu Eduard

Ministrul Infrastructurii, Andrei Spînu, a adus claritate în dezbaterea publică privind lucrările și costurile de construcție pentru infrastructura de la Punctul de Trecere a Frontierei Leova – Bumbăta, prin publicarea tuturor documentelor relevante care au stat la baza acestui proiect.

Prin intermediul unei postări pe platforma de socializare Telegram, ministrul a explicat detaliat cele patru etape ale proiectului:

Etapa 1 a constat în construcția unui drum de acces de la punctul de trecere a frontierei de stat Leova-Bumbăta către strada Podul de Flori, cu o lungime de 2,01 km, având două benzi de circulație și două benzi de încadrare, precum și o secțiune de racordare cu podul de pontoane și platforma punctului de trecere a frontierei.

Etapa 2 a presupus construcția și amenajarea platformei punctului de trecere a frontierei, pe o suprafață de aproximativ 11.500 de metri pătrați.

Etapa 3 a inclus construcția și amenajarea platformei de parcare, pe o suprafață de aproximativ 13.000 de metri pătrați.

Etapa 4 a constat în construcția unui drum de ocolire a orașului Leova, pe o lungime de 1,5 km, care a inclus și amenajarea unei străzi de acces către acest drum de ocolire.

Ministrul Spînu a subliniat că acest proiect reprezintă un punct de referință important în infrastructura Republicii Moldova, fiind primul pod peste Prut construit de la independența țării și a evidențiat transparența procesului prin publicarea tuturor documentelor relevante legate de acest proiect.

Costul lucrărilor de construcție a drumului de acces – 3,6 km – și a infrastructurii punctului de frontieră Leova – Bumbăta se ridică la suma de 252,23 milioane de lei, iar finalizarea lucrărilor era planificată pentru luna noiembrie a acestui an. Iinițial, pentru construcția drumului erau prevăzuți 260 de milioane de lei.

Un calcul elementar arată că fiecare kilometru de drum a costat 84 de milioane de lei, fiind cel mai scump drum construit vreodată în Republica Moldova.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău