Știai că o persoană memorează unul din trei bannere externe pe care le vede de-a lungul unei zile? Ai observat că avem tendința să colecționăm diferite buclete și broșuri, iar uneori asta chiar ne ajută să procurăm un produs sau un serviciu? Deși trăim într-o epocă a profundei digitalizări, încă mai avem tendința să utilizăm publicitatea clasică, deoarece aceasta are un impact mai mare, în ciuda faptului că este greu de contorizat.
Am stat de vorbă cu specialiștii Artpoligraf despre cele mai importante trei instrumente tipografice pe care le poți folosi pentru a-ți promova afacerea și iată care sunt acestea.
1. Bannerul outdoor
Fie că ne referim la acele planșe imense instalate pe stâlpi înalți sau doar la vreun cover pe care-l fixăm cu câțiva metri înainte de a ajunge la destinație, acestea au un impact enorm asupra vizibilității unui brand. Ne referim aici la:
- creșterea brand awareness-ului, făcându-ți marca mai recognoscibilă;
- stimularea vânzărilor, deoarece ajută cererea să întâlnească oferta.
Utilizarea procesului de imprimare bannere în dezvoltarea unei strategii de marketing eficiente este unul dintre mecanismele cele mai lucrative și de impact.
2. Wobblere
Venite la noi de peste Ocean, aceste wobblere au menirea de a:
- face vizibile campaniile de reduceri de la raft;
- identifica produsele cu asterisc care intră în promoții;
- identifica spațiile cu produse noi.
Aproape fiecare supermarket sau hipermarket le folosește cu succes și acestea par să aducă clienții mai aproape de o anumită zonă, funcționând ca niște adevărate triggere.
Înscriindu-se în gama de materiale de marketing care au impact local, poți utiliza aceste wobblere inclusiv la deschideri de magazine sau la expoziții, astfel încât să-ți faci mai vizibilă afacerea pe fundalul concurenților.
3. Cărțile de vizită
Chiar dacă suntem acum prinși în fața monitoarelor, majoritatea afacerilor încă includ eticheta B2B și necesită multe întrevederi, întâlniri cu parteneri sau potențiali clienți. Pentru a eficientiza funcționarea acestor procese, îți recomandăm să folosești pe larg cărțile de vizită.
Acestea te ajută să:
- crești impactul afacerii, devenind un soi de ambasador chiar după finalizarea întrevederii;
- crești baza de date, deoarece faci schimb de informații și de detalii care chiar fac diferența.
Acestea tipuri de materiale destinate marketingului se pot utiliza pe larg în aproape toate tipurile de afaceri, de la Horeca la industria creativă sau IT. Nu știi unde să tipărești aceste materiale? Optează pentru Artpoligraf, tipografia din Chișinău cu un portofoliu vast de produse și servicii la cheie, pentru afaceri în care calitatea face diferența.
P.