Deconectările de energie electrică anunțate la SA „Apă-Canal Chișinău” au fost amânate până la 1 februarie, anunță „Premier Energy”. De asemenea, punctele de consum deconectate astăzi, 26 ianuarie, ale furnizorului vor fi reconectate în cel mai scurt timp posibil.
„Decizia respectivă a fost luată în urma asigurărilor oferite de reprezentanții din cadrul Primăriei Chișinău, responsabili de domeniul serviciilor comunale din cadrul Primăriei Chișinău, potrivit cărora sunt depuse eforturi considerabile pentru identificarea soluțiilor de plată a energiei electrice consumate de către SA „Apă-Canal Chișinău””, infomearză Premier Energy.
În cazul în care problema nu va fi rezolvată până pe 1 februarie, „Apă Canal” va fi deconectată de la energia electrică fără preavizare.
Amintim că, „ÎCS „Premier Energy” SRL a început să deconecteze de la energia electrică obiective din dotarea S.A. „Apă-Canal Chișinău” din cauza datoriilor acumulate. Datoria totală a S.A. „Apă-Canal Chișinău” constituie deja 73,2 milioane de lei, din care 44,7 milioane de lei conform facturilor cu termenul expirat.