În perioada 1-5 februarie Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) a organizat expoziția „Fabricat în Moldova”. Evenimentul a adunat peste 70 000 de vizitatori atât din țară cât și peste hotare. De asemenea, în cadrul expoziției 350 de antreprenori și-au promovat produsele și serviciile, a anunțat președintele CCI a RM, Sergiu Harea.
În acest an, expoziția a fost vizitată de peste 70 000 de persoane, care au fost încântate de calitatea produselor și de prețurile expozanților. Prezenți au fost și vizitatori din România, Ucraina, Polonia, Croația, Japonia, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Spania, Italia, Belgia etc. Aceștia au fost impresionați de produsele expuse de meșterii populari și de standurile colective ale consiliilor raionale.
De asemene, la ediția curentă au fost prezentate 22 standuri colective.
Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!
Pe parcursul expoziției au fost inițiate peste 60 de rapoarte și contracte de colaborare, acorduri de intenție dintre agenții economici autohtoni și reprezentanții vizitatori de peste hotare. Majoritatea contractelor încheiate au fost în domeniul conservării fructelor și legumelor, ambalării, textilelor, patiserie și panificație, prestării de servicii, ș.a. În urma participării la expoziție, compania „Paninella SRL” a încheiat contracte de colaborare cu rețelele din Republica Moldova în vederea comercializării unor tiraje impunătoare de produse de patiserie. „Crama Mingir” a negociat un acord în vederea importului materiei prime, și anume a dopurilor din plută, cu o companie din România.
Și programul de afaceri a fost unul amplu, în cadrul acestuia au fost organizate 15 activităţi, la care au participat, în total, cca 1550 de persoane (fizic). Cele mai solicitate activităţi au fost: Forumul de afaceri moldo-roman (în cadrul căruia au fost semnate 5 contracte de cooperare cu CCI din România și cu APL din țară); Conferința sectoriala a vinului „Cooperarea UE și Parteneriatul estic în sectorul vitivinicol: atractivitatea sectorului și oportunitățile de piață”, organizat în parteneriatul Proiectului EU4Business etc.
De asemenea, au fost organizate mai multe activități dedicate vizitatorilor expozițiilor în domenii precum antreprenoriat social, învățământ dual, energia verde. Și grupul de presă Realitatea a organizat un atelier informativ pentru producătorii autohtoni: Cum promovăm produsele autohtone în media. Trucuri de PR.
Grupul de presă Realitatea a fost partner media al expoziției „Fabricat în Moldova”.