FOTO Cât te costă să trăiești un an pe o navă de croazieră care face înconjurul lumii

13 Mart. 2023, 06:09
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
13 Mart. 2023, 06:09 // Actual //  bani.md

Dacă simți nevoia să evadezi, să lași totul în urmă și să pleci în lume, măcar pentru un an, o companie de croaziere are o ofertă de vis. Life at Sea Cruises a lansat recent o croazieră la un preț relativ accesibil. Croaziera durează trei ani, dar se pot achiziționa sejururi pentru un an, cu prețuri începând de la 30.000 de dolari pe an, de persoană, scrie CNN.

Nava MV Gemini va pleca din Istanbul pe 1 noiembrie anul acesta, iar compania promite că va acosta în 375 de porturi din întreaga lume, vizitând 135 de țări și toate cele șapte continente.

Nava va parcurge peste 200.000 de kilometri în cei trei ani de călătorie și va bifa obiective emblematice, de la statuia lui Isus din Rio de Janeiro și Taj Mahal din India, până la Chichen Itza din Mexic, piramidele din Giza, Machu Picchu și Marele Zid Chinezesc. De asemenea, se pot organiza excursii către 103 insule tropicale.

Dintre cele 375 de porturi, 208 vor fi opriri peste noapte, oferind timp suplimentar în destinație.

Nava are 400 de cabine și poate găzdui până la 1.074 de pasageri. La bordul navei, pasagerii au la dispoziție restaurante, locuri pentru divertisment și facilități de lucru la distanță. Compania promite un centru de afaceri la scară mare, cu săli de întâlnire, 14 birouri, o bibliotecă de afaceri și un lounge, probabil pentru pauzele de cafea la mijlocul turei. Accesul va fi gratuit.

De asemenea, va exista un spital cu program non-stop cu vizite medicale gratuite.

Compania oferă, de asemenea, posibilitatea de „beneficii fiscale suplimentare atunci când lucrează ca rezident internațional la bordul navei”.

Dacă veți opta pentru această croazieră, veți petrece Crăciunul în Brazilia și Anul Nou în Argentina. Nava va face o buclă în jurul Americii de Sud, va trece pe lângă Antarctica, va ajunge în jurul Caraibelor, pe ambele coaste ale Americii Centrale, apoi va urca pe coasta de vest a Americii de Nord, traversând spre Hawaii. Opririle din Asia includ Japonia (12 opriri), Coreea de Sud (inclusiv insula Jeju) și China. De asemenea, include majoritatea destinațiilor clasice din Asia de Sud-Est, de la Bali, Da Nang în Vietnam și coasta cambodgiană până la Bangkok, Singapore și Kuala Lumpur.

Va face buclă în Australia, Noua Zeelandă și prin Pacificul de Sud. Va călători în jurul Indiei și Sri Lanka, apoi va ajunge în Maldive și Seychelles înainte de a traversa vestul spre Africa, atingând continentul la Zanzibar și apoi coborând spre Cape Town și pe coasta de vest a Africii, inclusiv spre vest, spre insulele St. Helena, Canare și Madeira. De asemenea, va naviga în jurul Mediteranei și al Europei de Nord.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală