Reprezentantul lui Putin, „fiert” în direct într-un interviu la televiziunea australiană devenit viral

22 Mart. 2023, 06:54
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Mart. 2023, 06:54 // Actual //  bani.md

Ambasadorul rus în Australia, Alexei Pavlovski, a rămas fără cuvinte după ce o jurnalistă i-a adresat o întrebare directă chiar în debutul unui interviu difuzat la canalul de televiziune ABC Australia, moment devenit viral pe internet.

Jurnalista Sarah Ferguson l-a întrebat pe diplomatul rus cum reușește „să se suporte” în postura oficială de „reprezentant al regimului dictatorial al lui Vladimir Putin”.

„Domnule ambasador, vă aflați aici, în Australia, unde vă bucurați de toate beneficiile unei societăți deschise”, a declarat în debutul interviului jurnalista Sarah Ferguson. „Cum vă suportați în postura de reprezentant al regimului opresiv și dictatorial al lui Vladimir Putin?”, a fost prima întrebare adresată lui Alexei Pavlovski.

Întrebarea l-a făcut pe oficialul rus să izbucnească în râs.

„Vi se pare amuzant?”, a întrebat jurnalista australiană.

„Mi se pare amuzant felul în care ați început interviul”, a răspuns Alexei Pavlovski.
„E o întrebare directă”, a replicat Sarah Fergusson.

„Prea directă”, a spus reprezentantul Federației Ruse în Australia, care a adăugat că se aștepta la întrebări „substanțiale” legate de politica Moscovei.

În cele din urmă, oficialul Moscovei a spus că nu a avut niciodată probleme legate de traiul în Rusia.

„N-am avut niciodată probleme cu trăitul în țara mea. Am trăit acolo 13 ani înainte de a fi numit ambasador. Niciodată nu am avut impresia că aș trăi într-o societate autoritară”, a spus ambasadorul rus.

Ulterior, Sarah Ferguson a făcut referire la afirmațiile reprezentantului lui Putin, care declarase că poporul ausstralian „a fost spălat pe creier” pentru a ajuta Ucraina împotriva Rusiei. „Invazia Rusiei în Ucraina a fost o acțiune criminală, iar armata rusă a terorizat civilii ucraineni. Pricepeți că nu e nevoie să fii spălat pe creier pentru a înțelege așa ceva?”, a spus Ferguson.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

02 Iul. 2025, 09:54
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
02 Iul. 2025, 09:54 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Cele mai faimoase logouri din lume au pornit, adesea, de la idei croite pe fugă. Este și cazul „swoosh-ului” Nike, creat în 1971 de studenta Carolyn Davidson pentru doar 35 de dolari — un preț simbolic pentru o marcă ce avea să atingă, cinci decenii mai târziu, o capitalizare de aproape 2 trilioane de dolari.

Istoria a fost rememorată de PR-experta și fondatoarea BackDoorAgency, Iana Ziab­lina, care a subliniat cât de neașteptate pot fi scânteile de geniu. În plină criză de identitate, profesorul de contabilitate Phil Knight — pe atunci co-fondator al Blue Ribbon Sports, distribuitor al pantofilor japonezi Onitsuka Tiger — a realizat că parteneriatul cu furnizorul din Japonia se apropie de final. Soluția: lansarea unei linii proprii de încălțăminte sport, cu producție deja contractată într-o fabrică din Mexic, dar fără nume și fără logo.

Knight i-a cerut lui Davidson, studentă la design grafic, o idee „măcar acceptabilă” de simbol care să fie aplicat rapid pe cele 300 de perechi aflate pe banda de producție. Dintre câteva schițe, singura care a trezit interes a fost o bifă fluidă — interpretată fie ca aripa zeiței grecești Nike, fie ca un semn de validare. Entuziasmul a fost modest, însă constrângerile de timp au consfințit alegerea.

Numele Nike a venit la scurt timp, propus de angajatul Jeff Johnson, inspirat de un vis în care îi apăruse zeița victoriei.

Astăzi, „swoosh-ul” întruchipează viteză, victorie, mișcare continuă și spirit de aprobarea („bifa” universală). Carolyn Davidson a colaborat încă o perioadă ca freelancer, apoi a părăsit profesia. În 1983, compania i-a mulțumit oficial: i-a oferit un inel cu logo-ul și un pachet consistent de acțiuni, gest care i-a asigurat confortul financiar.

Ziab­lina notează că logouri legendare au avut adesea începuturi similare: Apple a simplificat obsesiv simbolul mușcat al mărului pentru a transmite accesibilitate, iar Rolling Stones au ales faimoasa limbă scoasă într-un spirit de rebeliune. Lecția, spune experta: „Uneori inspirația lovește într-un taxi, la o prelegere sau într-un moment de revoltă — iar acea scânteie poate construi o identitate de miliarde”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO