Cea mai îndatorată companie a planetei este tot mai aproape de faliment

01 Oct. 2023, 07:46
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
01 Oct. 2023, 07:46 // Actual //  Lupu Eduard

Acţiunile companiei Evergrande au scăzut cu până la 25% luni, după firma a anunţat că întârzie procesul de restructurare a datoriei, scrie CNBC.

Indicele Hang Seng Mainland Properties a pierdut puţin peste 4% din capitalizare, tot sectorul imobiliar chinez fiind în scădere. Country Garden a scăzut cu 7,69%, Logan Group cu 7,95%, în timp ce R&F Properties a pierdut 6,62% din valoare.

Evergrande a explicat că „veniturile grupului nu au fost în concordanţă cu aşteptările”, compania trecând în prezent printr-un amplu proces de restructurare a datoriei.
Astfel, Evergrande „consideră că este necesară reevaluarea termenilor acordului de restructurare pentru a îndeplini obiectivele companiei şi aşteptările creditorilor”.

În august, compania a solicitat declanşarea procedurii de faliment în SUA conform capitolului 15, care permite unei instanţe din SUA să intervină în cazuri de insolvenţă în afara graniţelor.

Tianji Holdings, o filială a Evergrande, şi o subsidiară, Scenery Journey, au depus de asemenea o cerere similiară către un tribunal din Manhattan.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău