Mihai Druţă: „Sfăditele – un vin care merită toată atenţia”

01 Nov. 2023, 09:47
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
01 Nov. 2023, 09:47 // Actual //  Lupu Eduard

Cupajul „Sfăditele” încheie seria de vinuri din soiuri autothone produse de Castel Mimi şi degustate de somelierul Mihai Druţă, în cadrul rubricii sale „Un vin bun cu Mihai Druţă”.

„Două soiuri locale care ar putea concura şi-au unit eforturile şi au creat un vin. Anul 2020,  14% alcool. În aromă avem un buchet cu o multitudine de arome, atât de fructe, cât şi condimente. Piper negru, cuişoare, fructele roşii – coacăză neagră, mure de pădure, prunele uscate”, spune Mihai Druţă.

Degustarea a scos în evidenţă gustul vinului, maturat în baric francez timp de 12 luni.

„Nuanţele de baric de lemn sunt foarte bine asimilate în acest vin. Gustul este un gust plin, bogat, cu tanini foarte catifelaţi. Un vin care merită toată atenţia, un vin care cu siguranţă ne va bucura la o cină de gală, la o cină festivă”, este convins somelierul.

Pentru a savura din plin „Sfăditele” aveţi nevoie şi de un meniu pe măsură:

„S-ar asocia foarte bine cu mâncăruri mai elegante. Ar merge bine un piept de raţă înăbuşit, o friptură de iepure, o friptură de curcan. Acest vin s-ar deschide foarte bine în nişte pahare mai mari. Vă recomand să-l încercaţi pentru că este o simbioză foarte bună dintre aceste două soiuri locale – „Feteasca Neagră” şi „Rara Neagră”, a conchis Druţă.

Precizăm că Mihai Druţă este preşedintele Asociaţiei de Sommelier din Republica Moldova, iar în anul 2019 a obţinut titlul de degustator etalon şi a fost plasat astfel în primii cinci somelieri din lume.

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău