Adrian Trofim: „Statul a compensat o pătrime din cheltuielile Castel Mimi pentru organizarea Summit-ului pe 1 iunie”

06 Nov. 2023, 16:57
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
06 Nov. 2023, 16:57 // Actual //  Lupu Eduard

Într-un interviu acordat pentru publicația de limbă rusă Logos Press, directorul Castel Mimi Adrian Trofim, a fost întrebat despre cheltuielile pe care le-a suportat castelul, pentru organizarea Summit-ului Comunității Politice Europene, desfășurat pe 1 iunie. Omul de afaceri nu a divulgat suma totală a cheltuielilor, dar a precizat doar aportul statului.  

„Ne-au fost compensate o pătrime din cheltuielile suportate şi pentru asta suntem reconoscători. Aceşti bani au fost imediat redirecţionaţi pentru plata serviciillor prestate de furnizorii noştri”, a declarat Adrian Trofim pentru Logos Press.

Adrian Trofim a dezvăluit că cele peste 4 mii de porții de mâncare pentru Summit au fost gătite de o armată de 45 de bucătari, care s-au aflat în strânsă legătură cu șefii de administrații prezidențiale. Fiecare fel de mâncare a fost gătit în 29 de moduri, în funcție de preferințele gastronomice ale fiecărui lider de stat.

„Fără îndoială, Castel Mimi este locul unde pot fi organizate cele mai complexe şi importante evenimente, la cel mai înalt nivel. Nu ne este frică de nicio provocare”, a adăugat Adrian Trofim.

Reamintim că pe 1 iunie Castel Mimi a găzduit Summit-ul Comunităţii Politice Europene la care au participat 49 de lideri de stat şi de guverne din Europa, precum şi delegaţiile acestora. Numărul total al participanților s-a ridicat la aproape 2200 de persoane.

Castel Mimi este unul dintre cei mai mari producători de vinuri din ţara noastră, care produce anual aproximativ jumătate de milion de sticle de vin. Pe lângă Republica Moldova, care este cea mai mare piaţă de desfacere, vinurile Castel Mimi ajung în peste 20 de ţări, iar cele mai multe se găsesc pe rafturile magazinelor din România, Polonia, China, Suedia şi Japonia.

Pe lângă producerea vinurilor de calitate, Castel Mimi pune un mare accent pe sustenabilitate în afacere. În acest scop, pe teritoriul castelului a fost montat un parc fotovoltaic, care în timpul verii a asigurat cu energie solară toate evenimentele desfăşurate la Castel. „Trenul Vinului” este un alt element care vine să promoveze durabilitatea.

„Acestă idee ne-a venit atunci când căutam soluţii de transport pentru confortul vizitatorilor noştri care participă la evenimentele pe care le organizăm. Ne doream ceva modern, dar totodată şi ecologic. Sosirea la castel pe şinele de cale ferată amintește de vremurile lui Constantin Mimi, prin a cărui moşie trecea o linie de cale ferată care aducea oaspeţi de vază. Visul nostru este ca urmaşii care vor conduce compania să reducă amprenta de carbon şi să nu dăuneze mediului”, susţine directorul Castel Mimi.

Întregul interviu cu Adrian Trofim, director Castel Mimi îl puteţi citi accesând acest link.

 

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău