Un nou succes marca Victoriabank – top angajator și în 2023

12 Feb. 2024, 10:59
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  bani.md
12 Feb. 2024, 10:59 // Bănci şi Finanţe //  bani.md

Anul 2023 marchează a treia victorie consecutivă a Victoriabank în cadrul acestui important studiu de piață, ceea ce confirmă faptul că angajații au parte de un mediu de lucru sănătos, stimulativ și echitabil. Acest lucru consolidează încrederea clienților, partenerilor și investitorilor în capacitatea băncii de a livra servicii de înaltă calitate și de a pune pe primul loc starea de bine a echipei.

Acesta nu este doar un succes remarcabil, ci și o realizare cu totul specială, deoarece Victoriabank este singura bancă din Moldova care a intrat în top 10 cei mai buni angajatori ai anului. Rezultatele studiului acoperă diverse aspecte ale mediului de lucru, inclusiv condițiile de muncă, oportunitățile de dezvoltare, salarizarea și beneficiile, colaborarea în cadrul companiei și relațiile cu superiorii și colegii.

Reușita din 2023 subliniază angajamentul constant al echipei băncii față de excelența în managementul resurselor umane și evidențiază o serie de beneficii și avantaje oferite atât angajaților, cât și companiei în ansamblu.

Mulțumim #OamenilorDeLaVictoriabank pentru contribuția la această realizare frumoasă. Împreună reușim să promovăm o cultură organizațională bazată pe human banking.

Rezultatele Victoriabank în cadrul cercetărilor de piață cu scopul desemnării angajatorilor de top:

  • Top Angajator al anului. Studiul Employer Brand Perception Survey din 2021, ediția 12
  • Victoriabank în topul preferințelor studenților, consolidându-și imaginea ca angajator de încredere. Studiu național realizat de Iolanta Mura și Riyang Phang, cu suportul AmCham Moldova.
  • Top angajator de pe piața din Republica Moldova în cadrul clasamentelor realizate pe platformele de recrutare de către echipele delucru.md și undelucram.md.
  • Top cel mai bun angajator. Studiul Employer Brand Perception Survey din 2022, ediția 13.
  • Top angajator Victoriabank în Top 10 printre din Cei mai buni angajatori din Republica Moldova conform platformei undelucram.md.
  • Top Angajator al anului. Studiul Employer Brand Perception Survey din 2023, ediția 14.

Victoriabank are aproape 1500 de angajați, cu o medie de vârstă de 36 de ani. Printre aceștia se numără și în prezent persoane angajate încă în primii ani de la fondarea băncii.

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 10:48
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
20 Aug. 2025, 10:48 // Actual //  Soroceanu Olga

În pragul alegerilor parlamentare din 2025, spațiul informațional al Republicii Moldova devine tot mai tensionat, iar influența rețelelor sociale crește semnificativ. Declarația a fost făcut de Petru Macovei, directorul Asociației Presei Independente, într-un interviu pentru grupul de presă REALITATEA.

[bzplayer mp4=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” youtube=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” muted=”false” thumbnails=”true”]

 

Potrivit expertului, manipularea opiniei publice prin intermediul Telegram, TikTok și al influencerilor devine tot mai vizibilă, iar provocarea majoră pentru societate este lipsa de gândire critică și de educație media.

„Ca de obicei, înainte de alegeri, situația din spațiul informațional devine mai tensionată, pentru că există încercări ale unor forțe politice de a influența piața media”, afirmă Macovei.

Acesta subliniază că în prezent manipularea are loc mai mult prin rețele sociale și platforme online decât prin canalele media tradiționale.

„Consiliul Audiovizualului își face bine treaba, dar internetul și rețelele sociale nu sunt reglementate, iar orice tentativă de reglementare întâmpină o opoziție puternică”, adaugă el.

Macovei atrage atenția asupra rolului sporit al platformelor Telegram și TikTok. În ceea ce privește mesajele de propagandă, expertul menționează narațiunile repetate privind „militarizarea țării” și presupusa intenție de implicare a Moldovei în războiul din Ucraina împotriva Rusiei.

De asemenea, persistă miturile vechi despre „străinii care ar cumpăra terenurile moldovenești”, vehiculate la fiecare campanie electorală din ultimii ani.

Macovei afirmă că aproximativ 85% din campaniile de dezinformare sunt coordonate:

„Un narativ apare inițial pe un site anonim, este preluat de mass-media tradițională și amplificat de influenceri, ajungând astfel la sute de mii sau chiar milioane de oameni.”

Potrivit directorului API, cea mai mare problemă rămâne respingerea informațiilor verificate de către cetățeni:

„Oamenii preferă să trăiască în propriul lor balon informațional și refuză realitatea, ceea ce îngreunează lupta împotriva dezinformării.”

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII