Republica Moldova a plătit 246 milioane de dolari pentru 600 milioane de metri cubi de gaz

15 Feb. 2024, 19:19
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
15 Feb. 2024, 19:19 // Actual //  Lupu Eduard

Într-o mișcare strategică menită să asigure necesarul de gaze pentru perioada următoare, SA Energocom a achiziția a aproximativ 600 milioane de metri cubi de gaze naturale sau echivalentul a 6,37 milioane de megawați-oră (MWh). Prețul mediu ponderat a fost de 410 USD pentru fiecare 1000 de metri cubi de gaze sau 35,07 EUR pentru fiecare MWh. Pentru a realiza această achiziție, compania a organizat peste 40 de runde de licitații între 6 iunie și 5 octombrie, din care 27 au fost finalizate cu încheierea contractelor.

Gazele naturale au fost procurate de la 9 companii din România, Grecia, Ungaria, Polonia, Elveția și Austria, în cadrul unor tranzacții care au respectat clauzele contractuale ce limitează furnizarea de informații detaliate despre tranzacțiile individuale. Deciziile privind momentul și prețurile achizițiilor au fost ghidate de mai mulți factori, inclusiv prețurile de referință la hub-ul de gaze naturale din Țările de Jos (TTF), variațiile tarifelor de transport în funcție de sezon și disponibilitatea capacităților de transport.

Victor Binzari, director interimar al SA Energocom, a subliniat eforturile echipei și ale partenerilor în organizarea licitațiilor cu respectarea standardelor de transparență și concurență, reafirmând angajamentul companiei față de principiile etice și de bune practici din industrie.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău