Mircea Aursulesei, un nou vicepreședinte în cadrul Comitetului de Direcție al Victoriabank

29 Feb. 2024, 14:53
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  bani.md
29 Feb. 2024, 14:53 // Bănci şi Finanţe //  bani.md

Victoriabank are un nou membru în cadrul Comitetului de Direcție. Mircea Aursulesei a primit aprobarea Băncii Naționale a Moldovei pentru exercitarea funcției de vicepreședinte. Noul vicepreședinte al Victoriabank va fi responsabil de aria Retail. El va coordona activitatea Direcțiilor Vânzări și Dezvoltare Rețea, Clienți IMM, Produse Retail, Produse Carduri și Acceptare, Sisteme Internaționale de Plăți, precum și Vânzări Online.

„Este o mare onoare pentru mine să mă alătur echipei de top management a Victoriabank. În cei aproape șase ani de când lucrez în această organizație, am înțeles că reprezint o mică parte din povestea de succes a unei bănci pornită de la zero, cu ambiție și curaj antreprenorial și crescută sănătos, în baza principiilor care au fost păstrate și transmise mai departe”, a menționat noul vicepreședinte Victoriabank.

Mircea Aursulesei s-a alăturat echipei Victoriabank în 2018, în funcția de director al Direcției Vânzări și Dezvoltare Rețea. Are o experiență de muncă de 21 ani în cadrul grupului financiar Banca Transilvania. În 2002, el și-a început cariera la BT în sucursala din Suceava, iar apoi a evoluat profesional ocupând diverse funcții manageriale. În 2013 a fost numit manager regional Vânzări la Banca Transilvania, post pe care l-a deținut până la detașarea la Victoriabank.

„Am avut oportunitatea să aduc în echipele cu care am lucrat oameni profesioniști, de calitate, care au înțeles că suntem pe un drum fără compromisuri și scopul final este să oferim produse și servicii de calitate pentru clienți. Sunt entuziast și optimist cu privire la oportunitățile pe care ni le poate aduce viitorul: activăm într-un mediu dinamic, conectat cu cele mai noi dezvoltări din zona de tehnologie și, totodată, guvernat de reguli. Clienții noștri sunt ambițioși și comunicativi, ca și noi. Din funcția de vicepreședinte, având alături o echipă puternică, voi urmări ca Victoriabank să fie în continuare cât mai accesibilă, atât prin unități modernizate, prietenoase, cât și prin soluții digitale avansate” – a mai spus Mircea Aursulesei, vicepreședinte Victoriabank.

Din acest moment, Consiliul de Direcție al Victoriabank este alcătuit din președintele băncii, Levon Khanikyan, și patru vicepreședinți: Vitalie Corniciuc, Ionela Maloș, Sorin Șerban și Mircea Aursulesei. Strategia Victoriabank este orientată spre consolidarea poziției băncii pe piața din Republica Moldova, digitalizarea serviciilor bancare, inovație și diferențierea de concurenți prin produse și servicii de înaltă calitate.

Despre Victoriabank

Victoriabank a fost fondată în 1998 și face parte acum din cel mai mare grup financiar din România, Banca Transilvania. În 2018, BT devine acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD. La începutul acestui an, Victoriabank a devenit acționar majoritar al BCR Chișinău, după achiziția integrală a acesteia.  Victoriabank deține o rețea teritorială care include 70 de unități în întreaga țară și deservește peste 300 de mii de clienți. În 2022, banca a ajuns top angajator din Moldova. Investițiile în platformele digitale sunt o prioritate. Victoriabank este singura bancă din Moldova sută la sută online. În 2022, a fost implementat „Digital Onboarding”, platformă prin care deschizi exclusiv online un cont cu card atașat.

Realitatea Live

10 Mai 2024, 14:50
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
10 Mai 2024, 14:50 // Actual //  Lupu Eduard

În aprilie, inflația în Republica Moldova a înregistrat o creștere de 3,5%, comparativ cu aceeași perioadă din 2023. Aceasta reprezintă o evoluție semnificativă, cu impact direct asupra puterii de cumpărare a populației.

Datele statistice arată că prețurile au crescut cel mai mult la produsele nealimentare, cu o creștere de 7%. În același timp, prețurile produselor alimentare au înregistrat o creștere de 3,8%. Totodată, serviciile oferite populației au scăzut cu 2,6%.

În ceea ce privește produsele alimentare, fructele au înregistrat cea mai mare creștere de preț, cu 18,8%, urmate de ouăle de găină cu 17,5% și legumele cu 3,6%. În schimb, uleiul vegetal a înregistrat o scădere semnificativă de 15,9%, iar prețul zahărului a scăzut cu 6,6%.

În categoria produselor nealimentare, prețurile la încălțăminte au crescut cu 10,8%, urmate de îmbrăcăminte cu 6,7%, combustibil cu 6,6% și medicamente cu 4%.

În ceea ce privește serviciile, prețurile la apa potabilă și canalizare au crescut cu 10,6%, iar tarifele la transportul de pasageri au înregistrat o creștere de 25,9%. În contrast, tarifele la gaze naturale au înregistrat o scădere semnificativă de 50,6%, iar tarifele la încălzirea centrală și energia electrică au scăzut cu 39,9%, respectiv 23,7%.

Comparativ cu alte țări, rata inflației în Republica Moldova a fost mai mică decât în Turcia, dar a depășit rata inflației în alte țări precum Cipru, Slovenia, Polonia, Estonia, Spania, Franța, Germania și Italia. Aceste date subliniază provocările cu care se confruntă economia moldoveană și impactul pe care îl are asupra nivelului de trai al populației.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău