Patru echipe de femei puternice au participat la mini-turneul de fotbal caritabil, organizat de Pudra Card

21 Mart. 2024, 16:16
 // Categoria: Slider // Autor:  MD Bani
21 Mart. 2024, 16:16 // Slider //  MD Bani

Pudra Card de la Moldindconbank – primul card Platinum din Moldova dedicat exclusiv femeilor a organizat cel de-al treilea mini-turneu de fotbal feminin caritabil cu participarea influencerelor, jurnalistelor, clientelor Premium și, desigur, angajatelor băncii.

Ideal pentru afaceri și odihnă, având o mulțime de privilegii atât în țară, cât și în străinătate, Pudra Card a reunit pe terenul de fotbal femei independente și de succes, cum ar fi Doina Danielean, Doina Stratan, Nadia Mazur, Doina Chiorescu, Sasha Letty, Iulia Deliu, Liubovi Plămădeală, Irina Harea-Mardari și altele.

Alexander Picker, președintele Comitetului de Conducere Moldindconbank:

„Deja a devenit o tradiție să ne întâlnim aici, pe acest teren, în luna martie, când celebrăm femeile și recunoaștem puterea, reziliența și frumusețea lor, într-un spirit de respect și solidaritate. Iar scopul caritabil, pentru care este organizat acest mini-turneu, plin de eleganță și caracter, îi sporesc semnificația. Mă bucur enorm și mulțumesc că International Women’s Club s-a implicat în acest proiect frumos și împreună avem posibilitatea de a ajuta aceste doamne formidabile în realizarea visurilor lor”.

Mini-turneul a fost organizat de Pudra Card în parteneriat cu International Women’s Club, Federația Moldovenească de Fotbal și Mastercard.

Olesea Șevcenko, președinta International Women’s Club din Republica Moldova:

„Suntem aici pentru că suntem libere să practicăm sportul, să fim admirabile și iubite, precum și să dăruim înapoi și mai multă dragoste. Totuși, nu trebuie să uităm de alte femei, care sunt victime ale violenței. Îmi doresc să avem o societate mai conștientă, responsabilă și sănătoasă, iar astfel de evenimente contribuie la schimbarea percepției sociale despre violență”.

Diana Bulgaru, președinta Ligii Feminine de Fotbal din Moldova:

„Este un eveniment sportiv special, care întruchipează frumusețea și inteligența, în cadrul căruia femeile-lider sunt gata să promoveze modul sănătos de viață și fotbalul pentru toți”.

După o serie de meciuri memorabile între cele patru echipe feminine au fost desemnați câștigătorii – echipa angajatelor Moldindconbank, iar organizatorii au înmânat beneficiarelor mini-turneului un cec în valoare totală de 200 000 de lei.

Fiind la cea de-a treia ediție, mini-turneul de fotbal feminin este mereu orientat spre susținerea femeilor, demonstrând că privilegiul de a fi femeie este binemeritat. De la lansarea acestui eveniment și până în prezent, Pudra Card a promovat egalitatea de gen și implicarea femeilor în sporturile tradiționale masculine, precum și a ajutat echipa de fotbal feminin „Pudra” din Chișinău în depășirea obstacolelor financiare spre performanță și în obținerea rezultatelor remarcabile.

Pudra Card aduce mulțumiri participanților, care au făcut spectacol fotbalistic pe teren și susținătorilor lor din tribune. Ne revedem la următoarea ediție! Iar doamnele care au aflat mai multe despre tot ce înseamnă Pudra Card și vor să fie la fel de privilegiate, îl pot deschide rapid și ușor la orice sucursală Moldindconbank cu buletinul de identitate.

Partenerii mini-turneului: rețeaua de cluburi „Aquaterra”, salonul exclusiv de parfumuri și cosmetică „Enigma”, magazinul de îmbrăcăminte „Montesor”, SPA-salonul exclusiv „Royal Thai”, distribuitorul oficial de capsule și aparate de cafea în Moldova și România „The Coffy Way”.

Moldindconbank – mereu alături!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău