Abonament revoluționar: Companie aeriană, prezentă și în Moldova, oferă zboruri nelimitate timp de un an la 499 de euro

15 Aug. 2024, 09:38
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  bani.md
15 Aug. 2024, 09:38 // Bani și Afaceri //  bani.md

Wizz Air, compania aeriană low-cost maghiară, lansează cardul de membru „All You Can Fly” care oferă o gamă largă de zboruri pe o perioadă de 12 luni la prețul de 599 euro (499 euro în faza de lansare, până pe 15 august) la peste 800 de destinații, la care trebuie mai trebuie adăugaţi 9,99 euro pentru fiecare traseu. Abonamentul „Wizz All You Can Fly” este primul card de acest gen din Europa, iar compania aeriană este singura care oferă un număr atât de mare de zboruri la preț fix (cu singura componentă variabilă de 9,99 euro pe sens), anunță compania aeriană.

Prin urmare, abonamentul anual va oferi călătorilor posibilitatea de a călători atât cât doresc, la un cost predefinit. Destinațiile planificate – aşa cum se subliniază în comunicatul companiei – variază de la Marea Mediterană la excursii în Alpii austrieci, până la marile capitale europene precum Paris și Londra.

Iniţiativa este potrivită pentru cei care călătoresc frecvent, iar calitatea de membru a unui pasager este valabilă pentru o perioadă de 12 luni. Afiliații vor putea alege (dintre destinațiile disponibile) zborul preferat cu 72 de ore înainte de data și ora de plecare.

Compania aeriană a lansat și o ofertă limitată de prevânzare a abonamentului All You Can Fly la un preț redus de 499 de euro. Prevânzarea a început pe 13 august 2024 la ora 10:00 și va dura până pe 15 august, ora 23:59. După prevânzare, abonamentul va fi disponibil la prețul obișnuit de 599 euro. Pasagerii vor putea rezerva zboruri în cadrul abonamentului Wizz All You Can Fly începând cu 25 septembrie 2024. Clienții Wizz Air vor putea călători în aproape 200 de orașe din peste 50 de țări pe 800 de rute. Însă nu peste tot.

Cardul promoțional include unele limitări, precum zborul pe anumite rute naționale. De asemenea, nu va fi posibilă efectuarea așa-numitelor zboruri de ultimă oră, deoarece va fi necesară rezervarea zborurilor disponibile cu 3 zile calendaristice (72 de ore) înainte de plecare. În plus, odată ce s-a rezervat un zbor cu Wizz All You Can Fly, rezervarea nu mai poate fi modificată. O altă limitare priveşte bagajul: Wizz All You Can Fly include doar un bagaj de mână și orice servicii suplimentare vor fi plătite, nefiind incluse în promoţie.

O altă limitare care trebuie luată în considerare, poate cea mai semnificativă, și care a fost deja menționată: costul cardului nu este fix, ci are și o componentă variabilă, pentru fiecare călătorie existând un cost suplimentar – pe lângă suplimentul de 9,99 euro.

Compania aeriană low-cost Wizz Air  și-a reluat zborurile din Republica Moldova, începând cu luna 14 decembrie 2023, prin introducerea a trei destinații din Europa. Este vorba de Roma, Milano și Londra.

Wizz Air s-a retras din Republica Moldova în martie 2023 pe fundalul riscurilor de securitate, iar baza operațională  a Wizz Air de la Chișinău a fost închisă începând din 1 decembrie 2022 pentru o perioadă nedeterminată.

Low costul Wizz Air a fost înființată în 2003 și este cunoscută pentru serviciile sale de zboruri la prețuri accesibile. Compania operează pe numeroase rute în întreaga Europă și este un jucător important pe piața zborurilor low-cost.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

01 Iun. 2025, 09:41
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
01 Iun. 2025, 09:41 // Actual //  Ursu Victor

Industria cimentului din Europa trage un semnal de alarmă: piața este sufocată de importurile ieftine din afara Uniunii Europene, în timp ce producția internă este afectată de costurile mari cu energia, taxele pe emisiile de carbon și reglementările de mediu stricte. Polonia, unul dintre cei mai mari producători de ciment din UE, cere înjumătățirea importurilor din Ucraina, pe fondul unei creșteri explozive a livrărilor din această țară – aproape 3.000% în ultimii cinci ani.

România se confruntă și ea cu o problemă similară: importurile de ciment au crescut de aproape cinci ori între 2015 și 2023, în timp ce producția internă a stagnat, potrivit datelor Eurostat. În Ungaria, importurile aproape s-au dublat, iar în Polonia, deși au crescut mai puțin decât în România, ele au devenit o amenințare serioasă pentru industria locală, care susține peste 28.000 de locuri de muncă.

Datele arată că 36% din importurile de ciment ale UE vin din Turcia, 19% din Algeria, 12,6% din Ucraina, 4,4% din Egipt și 4% din Maroc. Polonia, al treilea producător de ciment din UE, a lansat o ofensivă politică pentru a obține impunerea unor limite anuale la importurile din Ucraina, ca parte a acordului comercial cu această țară. „Trebuie să ne protejăm industria, altfel riscăm să pierdem o capacitate strategică esențială în contextul actual, marcat de reînarmare, infrastructură defensivă și proiecte de amploare”, a avertizat europarlamentarul Krzysztof Hetman.

Producătorii europeni acuză că sunt puși în dificultate de concurența neloială a cimentului din afara UE, care nu este supus taxelor pe emisiile de carbon sau altor restricții de mediu. În timp ce giganții industriali din Spania, Germania, Grecia și Slovacia domină exporturile de ciment în UE, România rămâne una dintre țările cele mai expuse la invazia cimentului ieftin din afara blocului comunitar – în special din Turcia.

Pe fondul apropierii turului doi al alegerilor prezidențiale din Polonia, industria cimentului își face tot mai auzită vocea, cerând măsuri urgente. Situația amintește de valul de proteste din 2023 al fermierilor polonezi, români și slovaci împotriva importurilor agricole ieftine din Ucraina.

În paralel, Ungaria a declarat un „război al cimentului” împotriva marilor producători străini, adoptând o legislație controversată care permite guvernului să reglementeze prețurile, producția și distribuția, ba chiar să limiteze exporturile. În timp ce Europa se luptă cu propriile reguli stricte, Ucraina a decis recent prelungirea cu cinci ani a tarifelor anti-dumping pentru importurile de ciment din Moldova și Belarus – până la 94%, respectiv 57%.

Industria europeană a cimentului cere acum acțiuni ferme pentru protejarea pieței interne, avertizând că, fără măsuri rapide, riscă să fie distrusă de un val de importuri ieftine care erodează competitivitatea și amenință locurile de muncă din sector.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO