Încă un partid a depus actele la CEC pentru a putea participa la alegeri! Cine este în capul listei

14 Mai 2021, 17:15
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
14 Mai 2021, 17:15 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Partidul „Șor” a depus astăzi actele la Comisia Electorală Centrală (CEC) pentru a fi înregistrați în cursa pentru scrutinul parlamentar anticipate din 11 iulie curent, scrie Realitatea.md.

Deputata Partidului „Șor”, Marina Taurber, a refuzat să spună cine sunt candidații din capul listei electorale, afirmând că liderul formațiunii, Ilan Șor, va anunța cine sunt candidații în această seară în cadrul unui live pe Facebook.

Amintim că, astăzi au depus actele la CEC, PACE, Blocul electoral „Renato Usatîi”, BECS, Congresul Civic și PAS.

Realitatea Live



18 Iun. 2021, 18:35
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
18 Iun. 2021, 18:35 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Organismele de reglementare a concurenţei din Uniunea Europeană urmează să ia în vizor, din nou, motorul de căutare online Google prin lansarea unei investigaţii asupra practicilor sale de publicitate digitală. Potrivit surselor ancheta va fi lansată până la finele anului.

Ancheta lansată de Comisia Europene ar putea reprezenta o ameninţare pentru Google, care anul trecut a realizat venituri de 137 miliarde de dolari de pe urma publicităţii digitale, mai mult decât orice altă companie din lume, scrie Agerpres.

YouTube şi Gmail, au fost responsabile pentru cea mai mare parte din vânzările şi profiturile realizate de Google. Aproximativ 16% din veniturile companiei au venit de pe urma Google network business, în cadrul căreia alte companii media utilizează tehnologia Google pentru a vinde publicitate pe site-urile lor web şi aplicaţiile lor.

Conform unui chestionat trimis rivalilor Google şi terţelor părţi la începutul acestui an, chestionar consultat de Reuters, executivul comunitar i-a întrebat dacă advertiserii au primit reduceri atunci când utilizează intermediarii Google, care permit agenţiilor de publicitate sau agenţiilor media să cumpere publicitate de la mai multe surse.

În ultimul deceniu, Comisia Europeană a acordat amenzi în valoare totală de 8,25 miliarde de euro celui mai popular motor de căutare online din lume pentru că acesta şi-a blocat rivalii în ceea ce priveşte cumpărăturile online, smartphone-urile Android şi publicitatea online.