Israelul spune „NU” comerțului cu blănuri pentru industria modei. Este prima țară din lume care interzice

10 Iun. 2021, 12:28
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
10 Iun. 2021, 12:28 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Israelul este prima țară care a adoptat o lege prin care a interzis miercuri comerţul cu blană de animale pentru industria modei.

Interdicția va intra în vigoare peste 6 luni.

„Comerţul cu blană de animale, import şi export, va fi interzis, cu excepţia necesităţilor de cercetare, educaţie şi anumite tradiţii religioase”, a anunţat ministerul israelian al Mediului, într-un comunicat.

Potrivit noii legi, se permite utilizarea blănii doar pentru confecționarea „Schtreimel” –  o pălărie de blană purtată de unii evrei ultraortodocşi.

„Industria comerţului cu blănuri provoacă suferinţe inimaginabile animalelor şi acest decret va transforma piaţa israeliană a modei, îmbunătăţind astfel respectarea standardelor de mediu”, a declarat Gila Gamliel, ministrul mediului.

În Israel, creșterea animalelor pentru blănuri este interzisă încă din 1976.

Mai multe ţări din lume au adoptat interdicţii parţiale asupra comerţului cu blănuri naturale, mai ales pentru speciile deosebit de ameninţate, precum focile.

Realitatea Live



18 Iun. 2021, 18:35
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
18 Iun. 2021, 18:35 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Organismele de reglementare a concurenţei din Uniunea Europeană urmează să ia în vizor, din nou, motorul de căutare online Google prin lansarea unei investigaţii asupra practicilor sale de publicitate digitală. Potrivit surselor ancheta va fi lansată până la finele anului.

Ancheta lansată de Comisia Europene ar putea reprezenta o ameninţare pentru Google, care anul trecut a realizat venituri de 137 miliarde de dolari de pe urma publicităţii digitale, mai mult decât orice altă companie din lume, scrie Agerpres.

YouTube şi Gmail, au fost responsabile pentru cea mai mare parte din vânzările şi profiturile realizate de Google. Aproximativ 16% din veniturile companiei au venit de pe urma Google network business, în cadrul căreia alte companii media utilizează tehnologia Google pentru a vinde publicitate pe site-urile lor web şi aplicaţiile lor.

Conform unui chestionat trimis rivalilor Google şi terţelor părţi la începutul acestui an, chestionar consultat de Reuters, executivul comunitar i-a întrebat dacă advertiserii au primit reduceri atunci când utilizează intermediarii Google, care permit agenţiilor de publicitate sau agenţiilor media să cumpere publicitate de la mai multe surse.

În ultimul deceniu, Comisia Europeană a acordat amenzi în valoare totală de 8,25 miliarde de euro celui mai popular motor de căutare online din lume pentru că acesta şi-a blocat rivalii în ceea ce priveşte cumpărăturile online, smartphone-urile Android şi publicitatea online.