Miliardarul rus Pavel Durov își caută asistent personal! Ce responsabilități va avea

09 Mai 2021, 21:03
 // Categoria: Slider // Autor:  MD Bani
09 Mai 2021, 21:03 // Slider //  MD Bani

Pavel Durov caută un asistent personal. Candidatul trebuie să aibă un IQ ridicat și dorința de a se muta în altă țară. Responsabilitățile vor include gestionarea calendarului miliardarului rus și planificarea călătoriilor sale, scrie Realitatea.md.

Pe Telegram a fost publicat anunțul de angajare a unui asistent personal pentru directorul general al companiei, Pavel Durov.

De la potențialul angajat se cere un coeficient de inteligență înalt, cunoașterea fluentă a limbii engleză (la nivelul unui nativ), abilități excelente de comunicare orală și scrisă, și abilități de bază în finanțe.

Pe lângă asta, candidatul trebuie să fie discret și insistent. La fel, să posede exactitatea și să fie atent la detalii.

Cerințele de mai sus sunt necesare pentru a fi în stare să gestioneze calendarul de activități al miliardarului Pavel Durov și să-i organizeze călătoriile de serviciu.

Pentru a trimite CV-ul, începeți dialogul prin Telegram-bot-ul @jobs_bot, ceea ce înseamnă că, dacă v-a făcut din ochi anunțul de angajare, trebuie în primul rând să descărcați în telefon aplicația.

În corespondență cu bot-ul, veți indica numele/prenumele, data de naștere, orașul de reședință, informații despre educație, dar și să răspundeți dacă sunteți pregătit să locuiți în altă țară, spre exemplu, în Emiratele Arabe Unite sau în Elveția.

Cel puțin în EAU se află sediul companiei Telegram.

Realitatea Live

25 Apr. 2024, 17:45
 // Categoria: Economie // Autor:  Lupu Eduard
25 Apr. 2024, 17:45 // Economie //  Lupu Eduard

Parlamentul a adoptat un nou set de măsuri pentru reducerea birocrației în sectorul economic. Un proiect care propune modificarea unor acte normative privind controlul activității întreprinzătorilor în Republica Moldova a fost aprobat în lectura a doua de către 57 de deputați.

Aceste modificări legislative au ca scop crearea unui sistem de control mai eficient și previzibil, reducerea povară controlului și a sancțiunilor inechitabile, precum și stimularea investițiilor. Potrivit autorităților, noile reglementări vor duce la o scădere a timpului necesar pentru procedurile de control cu cel puțin 56,7 mii de ore pe an și la economii de aproape 70 de milioane de lei pe an, prin reducerea numărului de sancțiuni și a potențialelor abuzuri din partea organelor de control.

Proiectul prevede că antreprenorii vor avea dreptul să conteste deciziile de control în instanță. De asemenea, sunt introduse sancțiuni pentru abuzurile inspectorilor, iar supravegherea internă a autorităților de control va fi îmbunătățită. Se va face o distincție clară între „recomandări” și „indicații” oferite de inspectori, iar planurile de control vor fi unificate, luând în considerare diferitele tipuri de agenți economici și riscuri.

Anterior, ministrul Economiei, declara că acum jumătate de an erau 20 de mii de inspectori din diferite instituții de stat la un număr de 50 de mii de companii.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău