Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) oferă consultanță gratuită pentru moldovenii care au fost trași pe sfoară de Bismobil Kitchen, companie care efectua mobilă la comandă.
ISSPNPC susține că monitorizează situația creată și este aproape de consumatori pentru a le oferi consultanță gratuită și a interveni în apărarea drepturilor acestora.
„Menționăm că, în adresa Inspectoratului a parvenit deja o reclamație din partea unui consumator în legătură cu constatarea clauzelor abuzive în contractul de producere/livrare a bucătăriei, fapt pentru care, va fi citat BISMOBIL KITCHEN pentru depunerea explicațiilor și impunerea măsurilor necesare pentru protejarea intereselor economice ale consumatorilor în conformitate cu legislația în vigoare”, anunță responsabilii inspectoratului.
În cazul în care vi s-au drepturile, nu ezitați să sesizați ISSPNPC sau să telefonați la Telefonul Consumatorului: 022 51 51 51 pentru consultanță.
Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!
Amintim că, potrivit IGP, Mihail Șaran, directorul și fondatorul companiei Bismobil Kitchen a fost reținut acum câteva zile în urmă pe Aeroportul Internațional Chișinău în timp ce intenționa să păsăsească țară. Șaran a fost reținut pentru 72 de ore, iar ulterior a fost eliberat mandat de arest pentru 20 de zile. IGP a mai precizat pentru Realitatea.md că împotriva companiei Bismobil Kitchen și a directorului Mihail Șaran sunt înregistrate 15 plângeri din partea clienților care au încheiat contracte de realizare a bucătăriilor la comandă.
Aceeași schemă a fost folosită pentru a înșela și clienții din România.