În Norvegia, clienţii Tesla au făcut greva foamei, pentru a-i atrage atenţia lui Elon Musk. Greva foamei este, în mod normal, asociată cu cauze nobile, iar activiştii care au ales această formă extremă de protest au făcut acest lucru pentru a sensibiliza publicul cu privire la probleme de mare impact.
Nu este cazul unui grup de proprietari norvegieni de Tesla. La sfârşitul lunii august, aceştia au optat pentru un post de 24 de ore, încercând astfel să atragă atenţia presei şi să le aducă la cunoştinţă nemulţumirile faţă de unele caracteristici ale autoturismelor de marcă. 17 maşini Tesla au scris mesajul: „Help” (Ajutor).
Calitatea proastă a produsului Tesla stă la baza protestului. Grupul de nordici a intrat în greva foamei pentru a exprima numeroasele plângeri ale proprietarilor de Tesla, inclusiv dificultăţi de pornire la rece şi uşi blocate de gheaţă (probleme obiectiv tipice ale ţărilor nordice), dar şi probleme de ordin general, de la umflături ale tapiţeriei scaunelor şi infiltrarea apei în portbagaj, până la îngălbenirea marginilor touchscreen-ului de la bord.
Probleme care, la prima vedere, nu par a fi printre cele capabile să zguduie o naţiune. Protestul s-a extins apoi, cu alţi clienţi Tesla plângându-se de probleme în timpul fazei de încărcare, de o durată de viaţă mai scurtă a bateriei decât a promis constructorul şi de staţii de încărcare care nu sunt compatibile cu modelele mai vechi, sfidând sloganul „Reîncărcare gratuită pe viaţă”.