Netflix a lansat primul său magazin online de produse inspirate de serialele difuzate de populara platformă de streaming.
La moment, magazinul online vinde tricouri şi hanorace cu sigla Yasuke şi Eden, două serii animate. Magazinul va oferi de asemenea articole vestimentare şi decorative inspirate de serialul „Lupin”, concepute în colaborare cu Muzeul Luvru, potrivit unui comunicat al grupului californian.
La cinci luni după ce a devenit unul dintre marile succese ale anului 2021, „Lupin” revine vineri pe micile ecrane, spre marea bucurie a fanilor îngrijoraţi de soarta eroului lor.
„Netflix.shop va propune cu regularitate produse exclusive în ediţie limitată, selectate atent”, a declarat vicepreşedintele Josh Simon.
La moment produsele sunt disponibile doar pentru cei din SUA, iar în următoarele luni site-ul de vânzări va fi extins şi în alte ţări în afară de Statele Unite. Produsele sunt create în ediție limitată.
Aceste articole în ediție limitată se alătură marelui sortiment de produse de consum pe care le-am pus la dispoziție prin intermediul partenerilor noștri de încredere. (De exemplu, puteți găsi, de asemenea, o gamă largă de produse Yasuke la Target). Netflix.shop va fi disponibil mai întâi în SUA înainte de a se extinde în alte țări din întreaga lume în următoarele luni, se arată într-un comunicat al companiei.
Prețurile încep de la 30 de dolari și ajung până la 82 de dolari.