Mai mulți deținători de carduri din Republica Moldova s-au confruntat, sâmbătă, cu probleme serioase la efectuarea operațiunilor bancare. Utilizatorii au raportat blocaje în aplicațiile mobile ale unor bănci, imposibilitatea de a efectua plăți online și chiar dificultăți la retragerea banilor de la bancomate.
Potrivit relatărilor clienților, defecțiunile au început în prima parte a zilei și au persistat timp de câteva ore, afectând o parte semnificativă a tranzacțiilor. Situația a generat disconfort și nemulțumiri, în special în rândul celor care aveau plăți urgente sau achiziții programate.
Moldova Agroindbank (MAIB) a confirmat ulterior existența unei probleme tehnice temporare, care a afectat funcționarea sistemelor sale digitale. „Echipele t
MAIB a cerut scuze clienților pentru inconvenientele create și a dat asigurări că va analiza cauzele incidentului pentru a preveni repetarea acestuia.ehnice au acționat prompt pentru identificarea și soluționarea defecțiunilor. Toate serviciile sunt acum restabilite și funcționează normal”, a transmis banca într-un comunicat.