Gigantul sud-coreean Samsung intenționează să lanseze un card de credit propriu în Statele Unite, în parteneriat cu banca britanică Barclays, intrând astfel în competiție directă cu Apple pe piața americană a serviciilor financiare pentru consumatori, scrie The Wall Street Journal.
Potrivit surselor publicației, Samsung și Barclays se află în negocieri avansate privind lansarea noului produs financiar, care ar urma să marcheze o extindere majoră a prezenței Samsung în sectorul financiar american. Obiectivul companiei este de a-și consolida implicarea în viața economică a consumatorilor din SUA, unde rivala Apple domină deja prin produsele Apple Card și Apple Pay.
Deși Samsung Wallet este extrem de popular în Coreea de Sud, serviciile financiare ale companiei au rămas în urmă în SUA, comparativ cu ecosistemul Apple. Partenerul britanic Barclays, la rândul său, a declarat că extinderea pe piața americană reprezintă o prioritate, în special în domeniul cardurilor de credit și al colaborărilor cu companii din tehnologie.
Surse citate de WSJ afirmă că anunțul oficial al parteneriatului ar putea avea loc până la sfârșitul anului, deși negocierile nu sunt încă finalizate, iar acordul nu este garantat. În paralel, Visa poartă discuții pentru a deveni rețeaua de plăți oficială a cardului Samsung-Barclays.