Frumusețea Redefinită! Compania NewBeauty subliniază importanța diversității și incluziunii în industria frumuseții

14 Iul. 2021, 13:08
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
14 Iul. 2021, 13:08 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Când vine vorba de frumusețe, o abordare unică nu funcționează. De aceea, NewBeauty, autoritatea de frumusețe și resursă de încredere pentru cei mai bogați și influenți consumatori, a dedicat o secțiune specială de 32 de pagini în numărul său de vară unei conversații despre diversitate și incluzivitate în industria frumuseții.

Intitulat Frumusețe Redefinită, NewBeauty evidențiază o definiție extinsă a frumuseții, oferind în același timp informații valoroase verificate de experți. Trecând dincolo de rafturile retailerului preferat de frumusețe, Frumusețe Redefinită oferă noi modalități de a sărbători diferențele noastre și de a ne uni în lumea frumuseții.

Secțiunea dezvăluie statistici deschise despre industria îngrijirii pielii și conversații semnificative cu dermatologi și experți din industrie, care ajută educarea cititorilor cu privire la importanța îngrijirii proprii.

Aceste experințe s-au alăturat mai mulți parteneri printre care BTL Aesthetics, Galderma, Merz Aesthetics și Cutera, INC. NewBeauty explorează o gamă largă de subiecte, de la sănătatea pielii la importanța reprezentării.

„Ne-am angajat să stabilim o fundație în diversitate, egalitate și incluziune. În calitate de companie, apreciem, recunoaștem și prețuim toate vocile, corpurile, diferențele, punctele de vedere și mediile pentru a ne lărgi perspectivele și a inspira inovație. ”, a spus Dave Mowry, CEO Cutera, INC.

Frumusețe redefinită dezvăluie câte companii de cosmetică au evoluat pentru a fi incluzive, oferind un număr crescut de game de nuanțe și experiențe mai personalizate, dar este mult mai mult decât atât.

Frumusețe redefinită prezintă numeroasele moduri în care industria abordează în prezent inegalitățile în ceea ce privește rasa, sexul și orientarea sexuală, dizabilitățile și sănătatea mintală. Soluția este de a pune pacientul sau consumatorul pe primul loc atunci când dezvoltă noi produse. Pe lângă promovarea mărcilor angajate în schimbare, NewBeauty pune în evidență produse inovatoare concepute pentru un anumit grup de persoane.

Deși NewBeauty sărbătorește munca deja realizată de acești parteneri și de întreaga industrie a frumuseții, atât brandul, cât și companiile prezentate recunosc că există încă loc de îmbunătățire.

Steffanie Attenberg, Chief Brand Officer la NewBeauty, știe importanța de a nu exclude pe nimeni din aceste conversații critice despre frumusețe: „Industria frumuseții a făcut pași mari în celebrarea diversității, dar mai este mult de făcut. Suntem mândri să fim parteneri cu aceste mărci și experți care aduc problemele în prim plan și stimulează schimbarea – și suntem încântați să educăm consumatorii de frumusețe și îi invităm să se alăture conversației. ”

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 08:48
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
20 Aug. 2025, 08:48 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Republica Moldova va elabora pentru prima dată o Strategie Națională de Incluziune Financiară (SNIF 2030), după ce Consiliul de Coordonare pentru Dezvoltarea Durabilă a aprobat pe 14 august conceptul documentului-cadru.

Noua strategie are drept obiectiv aducerea serviciilor financiare mai aproape de cetățeni și sprijinirea creșterii calității vieții și a nivelului de trai. Programul de implementare va fi dezvoltat pe baza Conceptului SNIF 2030, care trasează direcțiile prioritare și obiectivele-cheie pentru extinderea accesului la servicii financiare moderne.

Potrivit autorităților, SNIF 2030 urmărește consolidarea accesului, utilizării și calității serviciilor financiare, atât pentru populație și gospodării din medii sociale diverse – în special pentru grupurile vulnerabile sau excluse din sistemul bancar –, cât și pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Documentul se bazează pe patru piloni principali: diversificarea și adaptarea serviciilor financiare la nevoile consumatorilor, dezvoltarea și modernizarea ecosistemului de plăți, întărirea mecanismelor de protecție a consumatorilor și creșterea nivelului de educație financiară, inclusiv digitală.

Prin implementarea SNIF 2030, autoritățile își propun reducerea decalajelor sociale și regionale în accesul la servicii financiare, stimularea inovației și digitalizării sectorului, precum și consolidarea protecției consumatorilor și a competențelor financiare ale populației.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII