CEO Dink Doink: O criptomonedă „sh – coin” susținută de Logan Paul vrea să schimbe lumea cu meme și desene animate

15 Iul. 2021, 10:33
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
15 Iul. 2021, 10:33 // Au Bani //  MD Bani

Pe fondul unui boom al discuției despre criptomonede, una dintre cele mai mari vedete de pe YouTube, Logan Paul, promovează o nouă monedă numită Dink Doink.

Creatorii Dink Donk spun că vor să revoluționeze spațiul criptomonedelor cu moneda și mascota lor – izvorul cu ochi googly.

CEO-ul Dink Donk, Jake Broedo, a declarat pentru Businesshala că scopul autoproclamatei „monede media” este de a crea un personaj care nu este deținut de o companie, ci mai degrabă o comunitate care investește în mass-media pentru care este construită.

„Cred cu seriozitate că am fost pus pe acest pământ pentru a depăși bariera dintre divertisment și cripto”, a spus Brodeau.

Moneda a fost ținta criticilor de la lansarea sa pe 23 iunie. Mai mulți YouTuberi au făcut un video în care l-au numit „înșelătorie”.

În timp ce monedele infailibile precum Dogecoin au dat rezultate uriașe pentru unii, avocații consumatorilor și criticii sunt sceptici cu privire la această premisă.

Ideea pentru Dink Donk a venit după ce Broido, care locuia cu Paul, a fost martorul succesului masiv al Dogecoin. Broido i-a spus lui Businesshala că a început să „încurce” ideea de a crea un simbol acum șase luni și a început să lucreze cu dezvoltatorii acum patru luni.

El a declarat pentru Businesshala că, cu o echipă de bază formată din trei persoane, inclusiv un dezvoltator de tehnologie, un lider de marketing și „cei mai buni avocați din domeniul cripto”, Broedo și-a dat viața primăverii. Etichetat drept „primul IP descentralizat pe un blockchain” de Broido, planul este de a crea un personaj permanent pentru a face desene animate și, în cele din urmă, un film, de care se spune că investitorii vor beneficia.

Utilizatorii care cumpără Dink Doink vor primi, de asemenea, un NFT sau o imagine virtuală pentru fiecare desen animat lansat, despre care Broido crede că va crește valoarea.

Primul desen animat Dink Doink a avut premiera pe 28 iunie, prezentând interpretarea lui Broido despre modul în care Dink Doink este „moneda lui preferată” cu un stil de artă inspirat de „South Park”. Clipul a fost promovat de Paul cu un tweet care spunea că este „cea mai proastă, cea mai ridicolă monedă-sh pe care am văzut-o vreodată. Și la fel sunt eu cu toții. ”

După tweet-ul lui Paul, prețul monedei a crescut cu aproape 40.000% în valoare, conform arhivei cripto. În următoarele două săptămâni, prețul va înregistra o scădere bruscă de peste 90% după ce unii investitori timpurii vor vinde. Această schimbare drastică a valorii unei monede noi cu o publicitate impresionantă nu este rară, dar afinitatea lui Paul pentru monedă pare să deruteze unii spectatori.

„Când Logan spune cuvântul„ all in ”, el indică faptul că creativ este gata să-l facă amuzant și amuzant”, a spus Broedo pentru Businesshala.

Potrivit lui Broideo, Paul nu face „parte din echipa oficială” și „participă doar ca creativ”, deși recunoaște că YouTuberului i s-au „dat niște jetoane pentru proiect când a fost lansat pentru prima dată”. s-a întâmplat.”

YouTuber Coffeezilla, care are o jumătate de milion de abonați și a publicat videoclipuri care analizează controversele pe criptomonede, a publicat duminică un videoclip Despre problemele mele cu Dink Doink.

„Încearcă să se ferească de responsabilitate cu semantica, dar Logan Paul știe ce gândește publicul său când spune că este pe monedă”, a spus Coffeezilla pentru Businesshala.

Inspirarea din Dogecoin pare o aventură riscantă. O mișcare de ironie virală intensificată de Elon Musk și frica de a pierde a dus la explozia monedei Dogecoin. Deși aceste monede sunt ușor de realizat, nu există nicio garanție că veți primi banii înapoi.

Fiind legat de un influencer major, Dink Donk suferă din cauza acestei asociații. Există câteva stegulețe roșii în jeton, cu cei mai buni 25 de proprietari. Există 60% din jetoane disponibile și nu există o carte albă, un document pe care factorii de criptografie îl folosesc pentru a discuta planurile și tehnologia lor, deși Broido spune că „va veni în curând” .

Realitatea Live

30 Apr. 2024, 16:10
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
30 Apr. 2024, 16:10 // Actual //  Lupu Eduard

Facebook s-a schimbat semnificativ față de acum două decenii și a devenit unul dintre giganții tech care a schimbat lumea și fără de care majoritatea oamenilor nu își pot imagina viața. Ce am învățat însă în acest timp și către ce ne îndreptăm, se întreabă site-ul de analize economice și sociale Panorama.

Pe 4 februarie 2004, Mark Zuckerberg, atunci în vârstă de 19 ani, a lansat TheFacebook.com, o versiunea digitală a catalogului studenților de la Harvard. Dosarul virtual cu nume și poze avea însă câteva avantaje: studenții puteau împărtăși la ce cursuri mergeau și dacă erau singuri sau într-o relație. Mai mult, puteau să-și trimită mesaje unul altuia.

Facebook a prins rapid în toată lumea, pentru că promitea o modalitate simplă de a rămâne conectat cu prietenii, „nu cu băncile, cu brandurile sau cu parlamentul. Oamenii aveau nevoie de asta, nu avuseseră până atunci un instrument digital prin care să-și regăsească foștii colegi de liceu sau un loc virtual, în care să vadă bebelușul unor cunoștințe”, spune ea.

Rețeaua socială devenise un soi de piață publică în care lumea putea să își exprime ideile, sentimentele, opiniile despre cele mai importante evenimente din țară. Iar asta a atras oamenii care simțeau nevoia unui spațiu în care să se poată exprima liber, în scris sau în imagini.

În 2007, Facebook avea deja 50 de milioane de utilizatori. Anul următor numărul lor s-a dublat. Creșterea semnificativă a fost cauzată în parte și de adăugarea unor funcții noi care au devenit foarte populare.

În 2008, Facebook a introdus chat-ul privat, wall-ul de pe profilul fiecărui utilizator și prima aplicație pentru iPhone. A fost și primul an în care fondatorul Mark Zuckerberg a apărut în lista miliardarilor făcută de Forbes, cu o avere de 1,5 miliarde de dolari, la doar 23 de ani. Anul următor, Facebook a continuat să inoveze și a creat butonul „like”, un feature care a fost ulterior copiat de toate rețelele sociale.

În 2012, când rețeaua a ajuns la un miliard de utilizatori, s-a listat la bursă. Valora 104 miliarde de dolari.

3.1 miliarde de utilizatori avea Facebook în ianuarie 2024, conform datelor Statista

911 miliarde de dolari valorează Facebook în prezent, conform datelor AOL

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău