O reclamă de la compania aeriană Emirates din Emiratele Arabe Unite, înfățișează un membru al personalului cabinei în uniformă, stând în picioare pe cel mai înalt punct al Burj Khalifa.
Eroina acestei reclame este chiar cascadoarea britanică Nicole Smith-Ludvik. Instructorul profesionist de parașutism s-a alăturat unui grup exclusiv de oameni care au urcat pe cel mai înalt zgârie-nori din lume, care se află la 828 de metri.
Ea joacă rolul unei hostess îmbrăcată în costumul echipajului de cabină al Emirates, stând în vârful clădirii, ținând carduri de plăci care exprimă recunoștința companiei aeriene pentru că a fost eliminată de pe lista roșie a bordurilor de călătorie internaționale din Marea Britanie.
Potrivit transportatorului aerian, reclama a fost filmată fără efecte speciale și s-a folosit o singură dronă.
În urma mai multor întrebări despre modul în care a fost realizat cu adevărat, Emirates a publicat luni un videoclip din culise al reclamei, confirmând că Smith-Ludvik a stat într-adevăr în vârful Burj Khalifa pentru reclama.
O singură dronă a fost utilizată pentru a captura filmările într-o captură continuă pentru a filma secvența completă.
Real or fake? A lot of you have asked this question and we’re here to answer it.
Here’s how we made it to the top of the world’s tallest building, the @BurjKhalifa. https://t.co/AGLzMkjDON@EmaarDubai #FlyEmiratesFlyBetter pic.twitter.com/h5TefNQGQe— Emirates Airline (@emirates) August 9, 2021
Reclama a obținut o mulțime de feedback pozitiv din partea oamenilor din întreaga lume.
„Filmarea la vârf a necesitat o pregătire riguroasă și respectarea unui protocol de siguranță stricte”, adaugă noul film, întrucât arată Smith-Ludvik practicând faza într-un depozit.