STUDIU iData// 90.2% din populația adultă din țară consumă carne sau mezeluri. Brandul preferat al moldovenilor

02 Mart. 2022, 14:36
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
02 Mart. 2022, 14:36 // Actual //  MD Bani

Compania Date Inteligente SRL, iData a realizat un sondaj business despre consumul populației. Potrivit datelor obținute, marea majoritate a populației adulte din Republica Moldova (90.2%) consumă carne sau mezeluri. Din numărul total de consumatori de carne și mezeluri, 31.8% consumă carne sau mezeluri zilnic sau aproape zilnic, 34.5% – de 3-5 ori pe săptămână, 14.6% – săptămânal, 14.7% – de 1 – 3 ori pe lună.

Top 5 branduri de produse carne sau mezeluri (în baza răspunsului deschis) de la care cel mai des consumatorii de carne sau mezeluri își fac achizițiile:

  • Rogob – 38.5%;
  • Carmez – 23.2%;
  • Avicola Floreni – 16.2%;
  • Pegas – 13.9%;
  • Filetti -13.7%.

De asemenea, potrivit sondajului, 41.1% din respondenți preferă să procure carne sau mezeluri de casă.

Preponderent, respondenții care au declarant că consumă carne sau mezeluri preferă carne sau mezeluri de proveniență locală – 99.4%, dintre care 64.4% au declarant că preferă carne sau mezeluri de casă și 32.5% – carne sau mezeluri fabricate în Moldova.

Doar 0.6% din consumatori preferă carne sau mezeluri produse peste hotare.

Top 7 branduri de carne sau mezeluri pe care consumatorii de carne sau mezeluri cel mai des le-au folosit în consum în ultimele 30 de zile sunt (în baza întrebărilor de tip Da/Nu, cu prezentarea unei liste de branduri:

  • Rogob – 47.1%;
  • Carmez – 35.7%;
  • Avicola Floreni – 26.6%;
  • Filetti – 26.6%;
  • Pegas – 24.5%;
  • Mezzelini – 17.0%;
  • Salamer – 15.9%.

Același sondaj arată că, cele mai preferate branduri de carne sau mezeluri sunt: (în baza unei întrebări cu o singură variantă de răspuns) Rogob – 24.9% din consumatori, Carmez – 9.8%, Pegas – 8.7%, Filetti – 7.5% și Avicola Floreni – 6.0%.

Realitatea Live

03 Iul. 2025, 18:51
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
03 Iul. 2025, 18:51 // Actual //  Ursu Victor

Moldova devine tot mai atractivă pentru companiile internaționale aflate în căutarea unor oportunități strategice de extindere, datorită parcursului său de aderare la Uniunea Europeană, transformării digitale accelerate și poziției logistice cheie în regiune. Cu o forță de muncă multilingvă și costuri competitive, țara atrage tot mai mult interesul investitorilor globali.

Agenția Invest Moldova a lansat campania „10 Reasons Why Moldova is the Next Strategic Investment Destination”, evidențiind avantajele-cheie ale țării pentru investitori. Printre ele se numără:

Statutul de candidat la UE din 2022 și obiectivul aderării până în 2030;

Poziționarea Moldovei ca hub logistic și economic pentru reconstrucția Ucrainei;

Planul de creștere al UE pentru Moldova, în valoare de 1,9 miliarde de euro, care vizează investiții masive în educație, sănătate, energie, agricultură și sprijin pentru antreprenoriat.

Toate aceste teme vor fi discutate și prezentate în detaliu în cadrul evenimentului Moldova Business Week 2025, unde participanții vor putea descoperi potențialul real al economiei moldovenești.

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO