Colecția de mașini a lui Kanye West și Kim Kardashian. Modele limitate și deloc ieftine

08 Apr. 2021, 06:00
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
08 Apr. 2021, 06:00 // Au Bani //  MD Bani

Kim Kardashian și Kanye West este unul dintre cele mai cunoscute cupluri la nivel internațional. La cât de cunoscut este cuplul, pe atât de controversat. Totuși, după 7 ani de căsnicie, ei au pus punct. Ambii, dețin averi colosale și dețin și o colecție de mașini care au fost cumpărate, fie primite în dar.

1. Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss

Modelul este unul dintre cele mai rare, fiind disponibile doar 75 de versiuni. Iar faptul că West deține un astfel de model, aceasta poate fi vândută cu 500.000 de dolari. West și-a făcut apariția cu acest model de Mercedes, în 2011, la Cannes.

2. Lamborghini Urus

Acest model este unul din cele mai recente din colecția lui West, l-a cumpărat în 2019. Modelul este unul dintre cele mai vândute modele de Lamborghini.

Lamborghini Urus are un motor V8 twin-turbo de 4 litri și 680 de cai putere.

3. Bentley Continental GT Convertible

La rândul său, Kim, are preferințe mai luxoase. A fost văzută de câte ori cu Bentley Continental GT Convertible pe străzile din Los Angeles.

4. Mybach 57 

Mașina a intrat în posesia soților, după ce West s-a îndrăgostit de ea și a vrut să o conducă pe străzile din California. Acest model este considerat a fi unul dintre cele mai reprezentative pentru muzica pop.

5. Rolls Roys Ghost 

Acest model îi aparține lui Kim Kardashian.

6. Bugatti Veyron

Se presupune că această mașină i-a fost dăruită lui West, la începutul anilor 2000 mașina era considerată cea mai rapidă din lume.

7. Maserati Gran Turismo

Este o mașină sport cu două locuri și îi aparține lui Kim. O conduce doar în Miami.

8. Mercedes S-Class

Kim deține această mașină din 2016.

Modelul este considerat un simbol al luxului.

Realitatea Live

01 Iul. 2025, 16:44
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
01 Iul. 2025, 16:44 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Republica Moldova a importat, în 2024, 32.015 anvelope pentru utilaje agricole şi forestiere, iar în primele cinci luni din 2025 alte 15.676 bucăţi, arată un studiu semnat de economistul Iurie Rija. Extrapolat pe întregul an, ritmul actual ar putea egala sau chiar depăşi nivelul din 2024, confirmând cererea constant ridicată din sectorul agricol şi silvic.

Dacă în ianuarie 2024 o anvelopă costa, în medie, 2.980 lei, în ianuarie 2025 preţul a scăzut la 1.581 lei. Tendinţa s-a repetat în aprilie (1.112 lei vs. 2.836 lei). În ansamblu, valoarea importurilor pe ianuarie-mai 2025 (29,3 mil. lei) reprezintă doar 36,5 % din totalul de 80,1 mil. lei din 2024, deşi cantitatea este comparabilă. Rija explică scăderea prin trecerea la modele mai ieftine, presiunea concurenţei şi reconfigurarea logisticii.

Din punct de vedere al țării de proveniență a importurilor Turcia  domină cu 44 % din volum (21.021 buc.) şi 53 % din valoare (58,2 mil. lei); preţ mediu stabil, ~2.770 lei/buc, China – 25 % din importuri, dar doar 12 % din valoare; preţ mediu prăbuşit în 2025 la 654 lei/buc și India, Ucraina şi România completează Top 5; împreună, cele cinci ţări acoperă 90 % din cantitate şi 88 % din valoare.

Totodată, Cehia livrează anvelope premium (preţ mediu peste 6.900 lei), iar în 2024 din Spania au fost importate seturi ultra-scumpe (24.900 lei/buc.), sumă care a revenit la normal în 2025.

Din cele 74 de companii importatoare, AGROPIESE TGR GRUP SRL asigură 38 % din volum şi 30 % din valoare. INTRP IND CHIVIRIGA VITALIE aduce doar 14 % din anvelope, dar aproape 29 % din valoare, semn că mizează pe produse premium. Primele şapte firme reprezintă peste 80 % din importuri, configurând o oligopolizare a pieţei.

În concluzie, Rija spune că: „Cererea rămâne elevată şi sezonieră, cu vârfuri înainte de lucrările de primăvară şi toamnă, iar scăderea preţurilor reflectă migrarea spre modele mai accesibile şi ofensiva furnizorilor asiatici. În același timp, importatorii moldoveni sunt dependenţi de un grup restrâns de ţări şi de câţiva importatori mari expune sectorul la riscuri logistice şi de preţ”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO