Află părerea studenților Click School despre cursul Full Stack

13 Sept. 2022, 16:50
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
13 Sept. 2022, 16:50 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Click School e primul proiect din Republica Moldova de formare în domeniul IT, în cadrul căruia fondatorii asigură angajarea și achitarea cursului în rate, post-angajare.

Click School lansează cursuri de programare Full Stack și își propune să ofere la cât mai multe persoane șansa de a începe o carieră într-un domeniu tehnologic. Cursul este creat pentru persoanele de orice vârstă, care doresc să își schimbe profesia în domeniul IT.

Cursul de programare se bazează pe fundamentele programării Back și Front, curricula cursului fiind adaptată la necesitățile pieței IT și mereu în curs de dezvoltare. Echipa Click continuă să perfecționeze, să actualizeze și să dezvolte cursul pe baza rezultatelor studenților și a partenerilor cu care lucrează

Momentan, cursul e în plină desfășurare, iar noi am decis să întrebăm studenții Click School ce impresii au despre cursul Full Stack. 

Alina Rudacevschi, 19 ani – „Aveam dubii că nu o să-mi reușească și IT-ul nu este domeniul meu, acum însă mă simt super încrezută în forțele proprii”

Chiril Saftiuc, 26 ani –  „În două luni am învățat mai mult decât singur în câțiva ani” 

Reamintim că participarea în cadrul proiectului nu necesită cunoștințe tehnice, însă dacă vrei să înțelegi despre ce este domeniul IT, ai posibilitatea să faci un curs introductiv absolut gratis. Cursul este conceput pentru a-ți oferi o idee despre ce este programarea și dacă este potrivit pentru tine, iar pentru a primi acces e nevoie să te înregistrezi pe pagina clickschool.org.

Cel mai important lucru – achiți doar după angajare în piața muncii IT! Echipa Click are grijă de cunoștințele tale tehnice din programare, cât și de angajarea ta în câmpul muncii. Toți studenții vor avea mentori dedicați pentru ajutor în pregătirea CV-urilor și simularea interviurilor de angajare.

Ce ai nevoie pentru a trece cursul? 

Un calculator cu ecran de cel puțin 13 inchi și 8GB RAM și conexiune la internet. Atât!  

Pregătirea durează 6 luni, iar cursurile sunt susținute în timp real și online. Fiecare lecție se înregistrează pentru a fi putea fi vizualizată repetat. Pentru persoane care au joburi full-time sau studenți, cursurile se desfășoară seara. Cursul următor se începe deja în octombrie, formularul de înscriere îl găsești aici.

Pagina de Facebook Click School: https://www.facebook.com/clickschool

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală