Musk intră pe piața parfumurilor. A câștigat 1 milion USD în câteva ore. Parfumul se numește “Burnt Hair” (Păr ars)

12 Oct. 2022, 16:03
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
12 Oct. 2022, 16:03 // Actual //  bani.md

Cel mai bogat om din lume, Elon Musk, a găsit o nouă cale de a câștiga bani de pe urma diverselor produse excentrice produse ori promovate de el.

De data aceasta, a lansat un parfum numit “Burnt Hair” (Păr ars) și s-a lăudat că a vândut 10.000 de sticle în câteva ore, ceea ce i-a adus un milion de dolari, scrie Reuters.

“Cu un nume ca al meu, intrarea în afacerea cu parfumuri era inevitabilă – de ce m-am împotrivit atât de mult timp!?”. s-a întrebat Musk pe Twitter, unde se descrie acum ca vânzător de parfumuri.

“Esența dorinței respingătoare” este descrierea de pe site-ul parfumului său, care costă 100 de dolari sticla și urmează să înceapă să fie livrată în primul trimestru al anului 2023, ceea ce face ca un produs pe care Musk l-a promovat pentru prima dată în septembrie să devină realitate.

Printre precedentele produce mai neobișnuite vândute de Musk se află tequila marca proprie a Tesla, lansată în 2020, și o pereche de “pantaloni scurți” pentru a semnifica victoria lui Musk asupra investitorilor care au pariat împotriva producătorului de vehicule electrice, în prezent cea mai valoroasă firmă auto din lume.

Compania sa Boring Company, o firmă de construcții de tuneluri evaluată ultima dată la 5,7 miliarde de dolari, a vândut aruncătoare de flăcări la 500 de dolari bucata la începutul anului 2018, obținând 10 milioane de dolari. De asemenea, a vândut 50.000 de șepci marca Boring Company.

Ambițiile lui Musk de-a lungul anilor au variat de la colonizarea planetei Marte la crearea unei noi economii energetice durabile, iar în acest proces a construit Tesla, compania de rachete SpaceX și firme mai mici.

The Boring Company nu a răspuns la o cerere a Reuters cu privire la cât timp intenționează să mențină parfumul listat.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:03
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Nov. 2024, 12:03 // Actual //  bani.md

iute Moldova este onorată să anunțe că a obținut distincția Silver Award for Excellence la categoria Inclusive Communication & Diversity Management în cadrul prestigiosului Romanian PR Award 2024. Iute Moldova a fost premiată pentru susținerea campaniei naționale de educație financiară „Generația Inteligenței Financiare”, dezvoltată în parteneriat cu BDR Associates Moldova și Junior Achievement Moldova.

Această campanie a fost un pas semnificativ în promovarea alfabetizării financiare în rândul copiilor și tinerilor din Republica Moldova, cu o atenție deosebită pentru incluziune. Activitățile au deschis noi oportunități pentru grupurile vulnerabile, cum ar fi copiii cu dizabilități, prin materiale educaționale accesibile și metode de învățare adaptate.

„Premiul obținut reprezintă mai mult decât o recunoaștere – este o confirmare a faptului că împreună cu partenerii noștri putem contribui la crearea unei generații mai bine pregătite pentru provocările financiare ale viitorului. Ne angajăm să continuăm aceste eforturi și să extindem impactul proiectelor noastre, investind în educația financiară ca o prioritate pe termen lung,” a declarat Sergiu Sobuleac, CEO iute Moldova.

Pe parcursul campaniei, iute Moldova a sprijinit inițiative care au inclus elaborarea manualelor financiare în Braille, oferind copiilor cu deficiențe de vedere acces la informații esențiale și traducerea videoclipurilor animate în limbajul semnelor, care au fost integrate în școli pentru a sprijini copiii cu deficiențe de auz. Distincția obținută în cadrul Romanian PR Award, competiție ce promovează excelența în comunicare, subliniază impactul pe care astfel de inițiative îl pot avea asupra comunității.

„Vom rămâne dedicați în a susține proiecte care fac diferența. Împreună cu partenerii noștri, ne propunem să construim o cultură a inteligenței financiare, astfel încât toți copiii să aibă șansa unui viitor mai sigur,” a adăugat Sergiu Sobuleac.

Despre iute Moldova: Compania iute Moldova este parte a iute Group, companie Fintech Estoniană, prezentă în patru țări europene: Moldova, Albania, Macedonia și Bulgaria. iute Moldova, cea mai rapidă instituție de creditare nebancară din Republica Moldova, este prima companie de microfinanțare ce pune la dispoziția clienților o rețea de bancomate cardless, precum și posibilitatea de asigurare a creditelor în caz de accident. Strategia reputațională și de suport clienți iute Moldova a fost și rămâne a fi concentrată pe digitalizarea tuturor serviciilor oferite, cea mai rapidă metodă de creditare în condiții personalizate fiind aplicația mobilă Myiute. Dincolo de activitățile de finanțare, iute Moldova este implicată activ în dezvoltarea comunității prin activități de caritate și suport civic.

Despre Romanian PR Award: aflată la cea de-a 22-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Proiectul a reușit să atragă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, promovând standarde etice și performanță în PR. Competiția este organizată de Forum for International Communications, organizație non-guvernamentală care, alături de parteneri din sectorul privat și public, implementează din 2017 Carta Diversității din România.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău