Haos, scandaluri, impersonări, risc de faliment, dar există şi o veste bună: Numărul utilizatorilorTwitter a crescut

14 Nov. 2022, 05:15
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
14 Nov. 2022, 05:15 // Actual //  bani.md

Twitter a declarat că creşterea numărului de utilizatori “se accelerează” şi a atins “maxime istorice” în prima săptămână la conducerea lui Elon Musk, în timp ce încearcă să liniştească agenţii de publicitate după ce un număr tot mai mare dintre aceştia şi-au întrerupt activităţile pe platforma de socializare de la preluarea sa, conform Financial Times.

Într-un e-mail trimis luni unor agenţi de publicitate, consultat de Financial Times, Twitter a declarat că creşterea numărului de utilizatori zilnici activi monetizabili (mDAU), un indicator intern care numără numărul de utilizatori conectaţi cărora platforma le afişează publicitate a atins “maxime istorice” săptămâna trecută, ajungând la 20%, de la 15% în al doilea trimestru.

“Cea mai mare piaţă a Twitter, SUA, creşte şi mai rapid”, se arată în e-mail. Musk a încheiat acordul de cumpărare a platformei pentru 44 de miliarde de dolari pe 27 octombrie.

De la al doilea trimestru încheiat la 30 iunie, compania a adăugat peste 15 milioane de mDAU “depăşind pragul de un sfert de milliard”, se arată în e-mail. Twitter a raportat 237,8mn mDAU, în creştere cu aproape 17% faţă de anul trecut, în al doilea trimestru, ultimele sale câştiguri în calitate de companie publică.

Musk a scris luni pe platformă: “Utilizarea Twitter este la un maxim istoric lol. Sper doar ca serverele să nu se topească!”.

Acest lucru vine în contextul în care Musk încearcă să dezmintă îngrijorările că utilizatorii ar fi părăsit platforma în urma preluării sale, în ciuda promisiunilor mai multor celebrităţi de profil de a se muta în altă parte şi a creşterii numărului de utilizatori pe alternativa de nişă a Twitter, Mastodon.

Musk se confruntă cu o bătălie pentru a convinge marile branduri precum General Motors, Mondelez, Carlsberg, United Airlines, Volkswagen şi General Mills să reia publicitatea, Twitter bazându-se pe reclame pentru majoritatea veniturilor sale.

Companiile au suspendat marketingul din cauza temerilor că Musk, un “absolutist al libertăţii de exprimare” autointitulat, va slăbi moderarea conţinutului şi va scăpa de interdicţiile permanente pentru încălcări.
De asemenea, Twitter a precizat în e-mail că agenţii de publicitate de marcă “vor avea acum o etichetă suplimentară “Oficial” sub numele lor la relansarea Twitter Blue în această săptămână (miercuri)”, potrivit e-mailului de luni.

Compania lansează o nouă versiune a serviciului său de abonament premium Twitter Blue, la preţul de 7,99 dolari, care va permite utilizatorilor să plătească pentru verificările “Blue Tick”, disponibile în prezent doar pentru companii, politicieni, celebrităţi şi jurnalişti.

The Verge a raportat pentru prima dată datele privind creşterea numărului de utilizatori Twitter. Twitter nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii.
Relaţia lui Musk cu agenţii de publicitate a devenit din ce în ce mai tensionată în prima săptămână în care a condus compania.
Miliardarul, care conduce, de asemenea, Tesla şi SpaceX, declarase anterior că nu va modifica politicile de conţinut ale Twitter până când nu va convoca un nou consiliu de moderare a conţinutului cu “puncte de vedere foarte diverse” şi a dat telefoane la începutul săptămânii trecute pentru a-i asigura pe agenţii de publicitate că platforma nu va deveni un “infern de tip “liber la toate””.

Vineri, Musk a susţinut că Twitter “a avut o scădere masivă a veniturilor, din cauza grupurilor de activişti care fac presiuni asupra advertiserilor, deşi nu s-a schimbat nimic în ceea ce priveşte moderarea conţinutului şi am făcut tot ce am putut pentru a-i linişti pe activişti”.

El a postat un sondaj pe Twitter în care întreba dacă agenţii de publicitate ar trebui să susţină libertatea de exprimare sau “corectitudinea” politică şi a ameninţat cu un “name & shame termonuclear” al mărcilor care şi-au retras publicitatea “dacă acest lucru continua”.

Mulţi directori de publicitate şi mărci au fost, de asemenea, neliniştiţi de decizia lui Musk de a concedia jumătate din angajaţii companiei, potrivit unor persoane din interior, ceea ce a afectat echipele de încredere şi siguranţă şi de vânzări de publicitate. Alţii au subliniat demisia, săptămâna trecută, a lui Sarah Personette, directorul pentru clienţi al Twitter, care a fost principalul lor punct de contact în cadrul companiei.

Clienţii sunt “atenţi şi vigilenţi”, a declarat un director de agenţie de publicitate, adăugând că mulţi alţii fac o pauză discretă.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 09:55
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 09:55 // Actual //  Ursu Victor

Ministrul Energiei, Victor Parlicov, a avertizat asupra provocărilor majore din sectorul energetic, subliniind necesitatea unor măsuri urgente pentru a evita o criză. În cadrul emisiunii „Cabinetul din umbră” de la Jurnal TV, Parlicov a explicat că Moldova ar putea fi nevoită să crească importurile de energie din România și să interzică exporturile de energie regenerabilă pentru a asigura securitatea internă, în cazul în care regiunea stângă a Nistrului nu va mai primi gaz rusesc.

„Acum exportăm energie din surse regenerabile, inclusiv până în Croația. Însă, în contextul actual, trebuie să prioritizăm consumul intern. Activarea celulei de criză și a Comisiei pentru Situații Excepționale (CSE) este inevitabilă, deoarece incertitudinile devin zilnice,” a declarat Parlicov.

El a evidențiat impactul negativ al atacurilor cu rachete asupra interconexiunilor energetice cu Ucraina, un aspect pe care l-a numit „un element major de securitate.” Ministrul a adăugat că, dacă situația o cere, este dispus să participe la discuții cu Gazprom.

„Am primit o invitație pentru astfel de discuții și consider că este o decizie corectă, având în vedere circumstanțele,” a precizat Parlicov.

Referindu-se la posibilitatea ca regiunea transnistreană să rămână fără gaz rusesc începând cu 1 ianuarie 2025, ministrul a declarat că situația este alarmantă.

„Acolo spiritele nu sunt deloc optimiste. Ei conștientizează că un astfel de scenariu răstoarnă tot ce s-a construit acolo până acum. De mult timp am avertizat că gazul gratuit nu este o soluție permanentă și că trebuie să crească treptat tarifele interne,” a explicat ministrul.

Parlicov a subliniat că o criză în regiunea transnistreană va afecta întreaga țară.

„În cazul în care regiunea intră în criză, toată țara va intra într-un regim de supraviețuire. Decizia de a continua sau nu livrările va fi luată de Rusia în ultimul moment, iar noi trebuie să fim pregătiți, inclusiv cu sprijin extern,” a spus el.

Ministrul a avertizat că Moldova trebuie să ia în considerare scenariul în care tranzitul de gaz prin Ucraina va fi oprit. „Trebuie să știm din timp dacă un astfel de scenariu va deveni realitate, pentru a ne organiza eficient și a ne coordona cu partenerii internaționali,” a concluzionat Victor Parlicov.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău