Haos, scandaluri, impersonări, risc de faliment, dar există şi o veste bună: Numărul utilizatorilorTwitter a crescut

14 Nov. 2022, 05:15
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
14 Nov. 2022, 05:15 // Actual //  Lupu Eduard

Twitter a declarat că creşterea numărului de utilizatori “se accelerează” şi a atins “maxime istorice” în prima săptămână la conducerea lui Elon Musk, în timp ce încearcă să liniştească agenţii de publicitate după ce un număr tot mai mare dintre aceştia şi-au întrerupt activităţile pe platforma de socializare de la preluarea sa, conform Financial Times.

Într-un e-mail trimis luni unor agenţi de publicitate, consultat de Financial Times, Twitter a declarat că creşterea numărului de utilizatori zilnici activi monetizabili (mDAU), un indicator intern care numără numărul de utilizatori conectaţi cărora platforma le afişează publicitate a atins “maxime istorice” săptămâna trecută, ajungând la 20%, de la 15% în al doilea trimestru.

“Cea mai mare piaţă a Twitter, SUA, creşte şi mai rapid”, se arată în e-mail. Musk a încheiat acordul de cumpărare a platformei pentru 44 de miliarde de dolari pe 27 octombrie.

De la al doilea trimestru încheiat la 30 iunie, compania a adăugat peste 15 milioane de mDAU “depăşind pragul de un sfert de milliard”, se arată în e-mail. Twitter a raportat 237,8mn mDAU, în creştere cu aproape 17% faţă de anul trecut, în al doilea trimestru, ultimele sale câştiguri în calitate de companie publică.

Musk a scris luni pe platformă: “Utilizarea Twitter este la un maxim istoric lol. Sper doar ca serverele să nu se topească!”.

Acest lucru vine în contextul în care Musk încearcă să dezmintă îngrijorările că utilizatorii ar fi părăsit platforma în urma preluării sale, în ciuda promisiunilor mai multor celebrităţi de profil de a se muta în altă parte şi a creşterii numărului de utilizatori pe alternativa de nişă a Twitter, Mastodon.

Musk se confruntă cu o bătălie pentru a convinge marile branduri precum General Motors, Mondelez, Carlsberg, United Airlines, Volkswagen şi General Mills să reia publicitatea, Twitter bazându-se pe reclame pentru majoritatea veniturilor sale.

Companiile au suspendat marketingul din cauza temerilor că Musk, un “absolutist al libertăţii de exprimare” autointitulat, va slăbi moderarea conţinutului şi va scăpa de interdicţiile permanente pentru încălcări.
De asemenea, Twitter a precizat în e-mail că agenţii de publicitate de marcă “vor avea acum o etichetă suplimentară “Oficial” sub numele lor la relansarea Twitter Blue în această săptămână (miercuri)”, potrivit e-mailului de luni.

Compania lansează o nouă versiune a serviciului său de abonament premium Twitter Blue, la preţul de 7,99 dolari, care va permite utilizatorilor să plătească pentru verificările “Blue Tick”, disponibile în prezent doar pentru companii, politicieni, celebrităţi şi jurnalişti.

The Verge a raportat pentru prima dată datele privind creşterea numărului de utilizatori Twitter. Twitter nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii.
Relaţia lui Musk cu agenţii de publicitate a devenit din ce în ce mai tensionată în prima săptămână în care a condus compania.
Miliardarul, care conduce, de asemenea, Tesla şi SpaceX, declarase anterior că nu va modifica politicile de conţinut ale Twitter până când nu va convoca un nou consiliu de moderare a conţinutului cu “puncte de vedere foarte diverse” şi a dat telefoane la începutul săptămânii trecute pentru a-i asigura pe agenţii de publicitate că platforma nu va deveni un “infern de tip “liber la toate””.

Vineri, Musk a susţinut că Twitter “a avut o scădere masivă a veniturilor, din cauza grupurilor de activişti care fac presiuni asupra advertiserilor, deşi nu s-a schimbat nimic în ceea ce priveşte moderarea conţinutului şi am făcut tot ce am putut pentru a-i linişti pe activişti”.

El a postat un sondaj pe Twitter în care întreba dacă agenţii de publicitate ar trebui să susţină libertatea de exprimare sau “corectitudinea” politică şi a ameninţat cu un “name & shame termonuclear” al mărcilor care şi-au retras publicitatea “dacă acest lucru continua”.

Mulţi directori de publicitate şi mărci au fost, de asemenea, neliniştiţi de decizia lui Musk de a concedia jumătate din angajaţii companiei, potrivit unor persoane din interior, ceea ce a afectat echipele de încredere şi siguranţă şi de vânzări de publicitate. Alţii au subliniat demisia, săptămâna trecută, a lui Sarah Personette, directorul pentru clienţi al Twitter, care a fost principalul lor punct de contact în cadrul companiei.

Clienţii sunt “atenţi şi vigilenţi”, a declarat un director de agenţie de publicitate, adăugând că mulţi alţii fac o pauză discretă.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău