Terminalele de autoservire MAIB – mai multe servicii, mai rapid și mai comod

07 Mai 2021, 13:31
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
07 Mai 2021, 13:31 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Moldova Agroindbank căută în permanență să îmbunătățească experiența clienților săi, în principal prin dezvoltarea soluțiilor digitale inovatoare. Iată de ce MAIB a adăugat noi funcționalități în terminalele de autoservire, de care poți beneficia oricând ai nevoie.

Terminalele de autoservire permit depunerea banilor în contul de card sau curent și achitarea unui spectru vast de plăţi, inclusiv MPay, serviciile comunale, ratele lunare la credit etc. Ca să beneficiezi rapid de serviciile MAIB, pe ecranul terminalelor au fost adăugate butoane separate pentru alimentarea contului și achitarea ratelor la credit. Plăţile la terminale pot fi efectuate atât cu numerar, cât şi prin intermediul unui card VISA, Mastercard sau American Express, fără perceperea comisioanelor suplimentare.

Acum, pe lângă operațiunile tradiționale, la orice terminal de autoservire din țară ai posibilitatea de a achita facturile emise de 220 de furnizori de servicii, structurați pe principiul amplasării teritoriale.

În cazul în care ai introdus în terminal o sumă mai mare decât cea din factură, poți readresa restul pentru achitarea unui alt serviciu sau suplinirea contului curent/de card. În același timp, poți solicita chitanța cu codul de rest, pe care îl vei utiliza ulterior pentru plata serviciilor de telecomunicații, cum ar fi telefonia mobilă sau fixă, internet, televiziune.

În acest fel, Moldova Agroindbank a devenit prima bancă din țară care oferă o astfel de funcționalitate la terminalele de autoservire.

Clienţii MAIB vor fi plăcut surprinşi și de viteza de deservire la terminale, care a crescut gratie îmbunătăţirii soluțiilor de software şi proceselor interne.

Descoperă noile funcționalități, disponibile la terminalele de autoservire și convinge-te cât de comod e să le utilizezi. Iar pentru comoditatea ta, în fiecare sucursală vei fi întâmpinat de meter greeteri, care te vor ajuta cu drag și îți vor explica cum să beneficiezi de serviciile prestate la terminal.

Ai la dispoziţie 97 de terminale de autoservire aflate în sucursalele MAIB, la posturile vamale, în centrele comerciale și hypermarketurile din capitală.

Crezi că putem fi MAIBuni? Scrie băncii pe adresa de e-mail experienta.ta@maib.md despre experiența ta la terminalele de autoservire.

 

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău