O tânără antreprenoare sparge stereotipurile despre lenjerie: Nu contează că porți S, M sau L, corpul tău e minunat

14 Dec. 2022, 15:44
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
14 Dec. 2022, 15:44 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Interviul de astăzi ne duce în lumea femeilor și a lenjeriei, o lume în care există numeroase stereotipuri despre corpuri perfecte. Prin lenjeria pe care o creează, antreprenoarea Anna Tcacenco învață femeile că nu există corp urât, dar există lenjerie nepotrivită. Fiind încă pe băncile universității, Ana a descoperit universul lenjeriei de corp pentru femei. A început cu bani puțini, bani obținuți din bursa de studentă. Astfel, a creat primele piese și pus bazele Aurore. În cadrul unui interviu pentru XY Partners, o povestit cum și-a lansat propriul brand.

Datorită Aurore, orice femeie își poate găsi modelul perfect de lenjerie, întrucât fondatoarea brandului încearcă să demonstreze că toate corpurile sunt frumoase și „nu există corp urât”.

„Aurore demonstrează femeilor că toate corpurile sunt frumoase și nu există un corp urât, există doar lenjerie nepotrivită. La noi, orice doamnă/domnișoară își poate găsi modelul perfect în funcție de măsurile individuale și preferințe. Nu contează că porți mărimea S, M sau L, corpul tău este minunat”, declară Anna Tcacenco.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește-ne pe TELEGRAM!

Fiind încă studentă, a îndrăgit lenjeria și a dedicat timp pentru a-și lărgi cunoștințele. Astfel, a descoperit posibilitățile prin care femeile își pot îndrăgi corpul.

„Ideea de a crea un brand de lenjerie a venit în perioada anilor de studenție. Fiind în anul III de studii la Universitatea Tehnică din Moldova la specialitatea inginer de proces în industria ușoară învățam despre proiectarea și modelarea hainelor, însă doar câteva ore erau alocate pentru lenjerie. Totuși, lenjeria de corp a fost domeniul care mi-a trezit un interes sporit. Astfel, am început să mă dedic în totalitate creării lenjeriei. Au urmat zile și nopți în care descopeream mereu aspecte curioase. Ulterior, am început să analizez piața locală. Așa, am observat că fetele și femeile sunt interesate de tendințe. Atunci am decis să creez la noi în țară lenjerie intimă frumoasă și confortabilă care promovează ideea de acceptare și iubire a propriului corp.”

Anna este o fire ambițioasă și își dorește să crească afacerea cu orice scop. Cu pași mici, dar siguri, Aurore se dezvoltă. Și se întâmplă datorită programelor la care a aplicat, printre ele numărându-se și Programul XY Pre-accelerator: Antreprenoriat Feminin I, unde a fost ghidată de mentori cu experiență și a obținut rezultate deosebite.

„În prezent lucrez la lansarea unui site web. De asemenea, planific să deschid un studio mai mare unde vor fi prezentate și alte mărci locale, un fel de paradis al fetelor. Un alt scop este să susțin cursuri de cusut lenjerie, brafitting. Și desigur, îmi doresc să cuceresc piața internațională.”

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 10:48
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
20 Aug. 2025, 10:48 // Actual //  Soroceanu Olga

În pragul alegerilor parlamentare din 2025, spațiul informațional al Republicii Moldova devine tot mai tensionat, iar influența rețelelor sociale crește semnificativ. Declarația a fost făcut de Petru Macovei, directorul Asociației Presei Independente, într-un interviu pentru grupul de presă REALITATEA.

[bzplayer mp4=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” youtube=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” muted=”false” thumbnails=”true”]

 

Potrivit expertului, manipularea opiniei publice prin intermediul Telegram, TikTok și al influencerilor devine tot mai vizibilă, iar provocarea majoră pentru societate este lipsa de gândire critică și de educație media.

„Ca de obicei, înainte de alegeri, situația din spațiul informațional devine mai tensionată, pentru că există încercări ale unor forțe politice de a influența piața media”, afirmă Macovei.

Acesta subliniază că în prezent manipularea are loc mai mult prin rețele sociale și platforme online decât prin canalele media tradiționale.

„Consiliul Audiovizualului își face bine treaba, dar internetul și rețelele sociale nu sunt reglementate, iar orice tentativă de reglementare întâmpină o opoziție puternică”, adaugă el.

Macovei atrage atenția asupra rolului sporit al platformelor Telegram și TikTok. În ceea ce privește mesajele de propagandă, expertul menționează narațiunile repetate privind „militarizarea țării” și presupusa intenție de implicare a Moldovei în războiul din Ucraina împotriva Rusiei.

De asemenea, persistă miturile vechi despre „străinii care ar cumpăra terenurile moldovenești”, vehiculate la fiecare campanie electorală din ultimii ani.

Macovei afirmă că aproximativ 85% din campaniile de dezinformare sunt coordonate:

„Un narativ apare inițial pe un site anonim, este preluat de mass-media tradițională și amplificat de influenceri, ajungând astfel la sute de mii sau chiar milioane de oameni.”

Potrivit directorului API, cea mai mare problemă rămâne respingerea informațiilor verificate de către cetățeni:

„Oamenii preferă să trăiască în propriul lor balon informațional și refuză realitatea, ceea ce îngreunează lupta împotriva dezinformării.”

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII