Putin, dat de gol de iubită. Pe ce aruncă banii liderul de la Kremlin

07 Mart. 2023, 09:53
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
07 Mart. 2023, 09:53 // Actual //  bani.md

Alina Kabaeva, fosta gimnastă rusă despre care se crede că ar fi iubita lui Vladimir Putin, spune că a fost cu „bărbatul ideal” care i-a cumpărat haine de blană.

Alina Kabaeva și președintele rus nu au recunoscut niciodată că ar fi avut o relație amoroasă, în ciuda acuzațiilor persistente din 2008, când un ziar din Moscova a relatat pentru prima dată despre această idilă.

În acel an, se pare că doamna Kabaeva, o gimnastă celebră, a vorbit o dată în public despre relația ei, fără a-l numi pe președinte.

În videoclipul din 2008, raportat pentru prima dată de Mail Online, dna Kabaeva, care avea 24 de ani la acea vreme, răspunde la întrebările unui public de tineri ruși.

Cu patru ani mai devreme, ea câștigase o medalie de aur la Jocurile Olimpice de la Atena, o victorie care a făcut-o una dintre cele mai cunoscute persoane din Rusia.

„Ți-ai întâlnit bărbatul ideal?”, a întrebat-o un băiat tânăr în timpul interviului condus de public.

”Îl iubesc foarte mult”

Doamna Kabaeva face o pauză de câteva secunde, se rotește pe scaun și se joacă cu un stilou înainte de a declara: „L-am întâlnit”. Ea chicotește înainte de a spune că a fost „foarte fericită”.

O altă fată întreabă cine este iubitul misterios.

„Un bărbat, un bărbat, un bărbat foarte bun, un bărbat grozav”, a spus doamna Kabaeva, adăugând: „Îl iubesc foarte mult”.

În 2008, Putin era încă căsătorit cu prima sa soție, Lyudmila Ocheretnaya. Ei au divorțat după șase ani.

În videoclipul cu tinerii ruși, doamna Kabaeva a fost întrebată, de asemenea, dacă ar fura vreodată un bărbat căsătorit de lângă soția și familia sa, potrivit news.yahoo.com.

„Dacă un bărbat se uită deja la o altă femeie și vorbește deja cu ea, atunci problema a apărut deja în familie”, spune ea. „În acest caz, nu poate exista nimic bun în acea familie”.

Întrebată care a fost ultimul cadou pe care l-a primit de la bărbatul ei misterios, doamna Kabaeva a spus: „O haină din Alaska, o haină de blană, foarte frumoasă”.

Săptămâna aceasta, The Project, un organ de presă al opoziției ruse, a relatat că doamna Kabaeva, acum în vârstă de 39 de ani, și domnul Putin, în vârstă de 70 de ani, au trăit împreună într-un palat secret cu copiii lor pe malul lacului Valdai, la 250 de mile nord-vest de Moscova.

După ce s-a retras din gimnastică în 2006, doamna Kabaeva a devenit deputat pentru partidul lui Putin, Rusia Unită, înainte de a deveni director la o companie media privată.

National Media Group este cea mai mare companie media privată din Rusia și ajută Kremlinul să își proiecteze propaganda, inclusiv insistența sa de a lupta împotriva naziștilor din Ucraina.

Anul trecut, Kabaeva a găzduit mai multe mitinguri și discursuri în sprijinul invaziei lui Putin în Ucraina.

Terenul palatului de pe malul lacului unde se crede că locuiesc doamna Kabaeva și Putin conține mai multe clădiri, inclusiv un mare conac rusesc, o piscină și o saună. Fotografii ale interiorului au arătat o masă de sufragerie cu vârf de sticlă așezată într-o cameră rotundă și înconjurată de fotolii aurii.

Proiectul a documentat, de asemenea, modul în care Putin ar fi creat un imperiu imobiliar de 100 de milioane de lire sterline pentru amanta sa prin intermediul unei rețele de companii cu sediul în Cipru.

În luna mai, Marea Britanie a impus sancțiuni împotriva doamnei Kabaeva din cauza a ceea ce Biroul de Externe a numit „relația personală apropiată” a acesteia cu Putin.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală