McDonald’s anunță o schimbare istorică în meniu. Ce va conține și cât va costa pachetul special pentru nunți

05 Iul. 2023, 17:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
05 Iul. 2023, 17:39 // Actual //  Lupu Eduard

Un meniu include 100 de burgeri de pui și 100 de cutii de McNuggets sau 100 de cheeseburgeri și 100 de nuggets. Pachetul costă aproximativ 200 de euro, potrivit The Sun. Comanda este însoțită de sloganul: ”Make wedding moments unforgettable”.

Lanțul de magazine a lansat meniul de nuntă în Jakarta, Indonezia, și vrea ca, dacă are succes, să extindă oferta în întreaga lume.

”Există și alte opțiuni de servicii, unde putem oferi și standuri de mâncare la un cost suplimentar. Pachetul de nuntă nu este pentru organizarea unei nunți într-un magazin McDonald’s, ci doar pentru mâncare, cum ar fi cateringul, cu prețuri începând de la 185 de lire sterline (216 euro), cu o achiziție minimă de 200 de produse”, a declarat Rizki Haryadi, de la McDonald’s Indonezia.

În Hong Kong, cuplurile se pot căsători chiar în restaurantele McDonald’s. Pachetele de nuntă au fost lansate în 2011 și includ totul, de la invitații la baloane și un ”tort” cu plăcintă de mere, structurat pe etaje. În acest caz, pachetul de bază ”Happiness Party” costă 350 de euro și include închirierea locației pentru două ore, echipament audio, mâncare care costă cel mult 116 euro și câteva decorațiuni.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău