Lovitură pentru companiile aeriene din Rusia! Paginile web vor fi deconectate de la domeniile internaționale

14 Nov. 2023, 09:36
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
14 Nov. 2023, 09:36 // Actual //  bani.md

Companiilor aeriene și aeroporturilor rusești li se va interzice accesul la domeniul aviației internaționale – aero, au declarat pentru Izvestia trei surse din industria aviației, scrie The Moscow Times. O astfel de decizie în legătură cu sancțiunile și războiul din Ucraina a fost luată de furnizorul elvețian de servicii de aviație civilă SITA, care administrează zona domeniului .aero.

Companiile au primit notificări despre acest lucru pe 10 noiembrie de la Ru-Center, una dintre organizațiile autorizate în Rusia care înregistrează numele de domenii corespunzătoare. Documentul precizează că SITA va înceta să ofere servicii clienților din Rusia din această zi înainte.

Potrivit serviciului LetSearch.ru, în zona domeniului .aero sunt înregistrate peste 200 de site-uri. Acest domeniu este folosit de aproximativ 30 de aeroporturi rusești (Sheremetyevo, Jukovsky, Kazan, Krasnoyarsk, Aeroporturi din Regiuni, Aerodinamika etc.), precum și de 15 companii aeriene (Pobeda, Azimut, Yamal, Ikar), Alrosa etc.).

Decizia SITA a fost o surpriză pentru ei, dar acesta este „cel mai mic truc murdar” împotriva aviației ruse din ultima vreme, a menționat unul dintre interlocutorii holdingului aeroportuar. Potrivit acestuia, compania elvețiană a început să-și restrângă activitatea în Rusia anul trecut din cauza sancțiunilor și și-a oprit majoritatea serviciilor din țară.

Unele companii se pregăteau pentru un astfel de pas. „Noi gestionăm riscurile și, prin urmare, în 2022 au fost achiziționate domenii din zona .ru pentru site-urile web ale tuturor aeroporturilor administrate. Pe măsură ce înregistrarea domeniilor .aero este finalizată, site-urile vor fi transferate prompt către cele achiziționate în zona .ru”, a menționat holdingul Aerodinamika.

SITA nu a reușit să deconecteze imediat Rusia de zona domeniului aviatic datorită acțiunilor Ru-Center, a subliniat o sursă dintr-unul din holdingurile aviatice. Primind notificarea, registratorul a prelungit de urgență valabilitatea domeniilor tuturor clienților săi cu un an pe cheltuiala proprie pentru a menține funcționalitatea site-urilor.

După aceasta, Ru-Center a recomandat companiilor să își transfere site-urile pe domenii din alte zone fără a aștepta expirarea perioadei de înregistrare în zona .aero. Aerodinamika a menționat că acest lucru va necesita nu numai mutarea site-urilor web pe noi domenii și schimbarea adreselor de e-mail ale angajaților, ci și desfășurarea unei campanii de informare, astfel încât pasagerii să învețe și să-și amintească noua adresă de site web, iar partenerii – noi adrese de e-mail ale colegilor.

Va fi dificil redirecționarea traficul către adrese noi, deoarece oamenii sunt obișnuiți cu domeniile .aero, spune Oleg Panteleev, director executiv al agenției AviaPort. Totuși, potrivit acestuia, companiile mai au un an, care ar trebui să fie suficient pentru a îmbunătăți situația.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

23 Nov. 2024, 09:40
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
23 Nov. 2024, 09:40 // Actual //  Ursu Victor

Northvolt AB a cerut protecţie împotriva falimentului în Statele Unite, după ce o încercare disperată de a obţine finanţare de salvare a eşuat, lăsând producătorul de baterii într-o situaţie dificilă, cu doar o săptămână de lichidităţi disponibile, potrivit Bloomberg.

Furnizorul suedez de baterii pentru vehicule electrice va încerca să se reorganizeze în cadrul capitolului 11 din Codul falimentului american, conform unei declaraţii emise joi. Potrivit unui depozit, Northvolt avea aproximativ 30 de milioane de dolari în numerar şi datorii de 5,84 miliarde de dolari.

Această sumă face ca Northvolt să fie una dintre cele mai îndatorate companii care au solicitat falimentul în Statele Unite în acest an, potrivit datelor Bloomberg. Aceasta este urmată de Intrum AB, o altă companie suedeză care a depus o cerere similară săptămâna trecută.

Compania a ales să urmeze calea legală din SUA pentru a oferi un cadru familiar investitorilor existenţi şi potenţialilor investitori interesaţi să furnizeze finanţare, a explicat o sursă apropiată situaţiei.

Această decizie încheie luni de negocieri cu proprietarii, clienţii şi creditorii, în încercarea de a găsi o soluţie pentru continuarea activităţii, după ce resursele financiare au fost epuizate. Northvolt a redus cu un sfert numărul angajaţilor şi a renunţat la planurile de extindere, pentru a face faţă unei crize de lichidităţi care s-a agravat în toamnă, după ce a pierdut un contract important şi nu a reuşit să acceseze un împrumut verde de 5 miliarde de dolari.

Compania a fost considerată un simbol al speranţelor europene de a crea un lanţ de aprovizionare independent pentru vehiculele electrice, în concurenţă cu producătorii stabiliţi din China şi Coreea de Sud.

Fabrica emblematică Northvolt Ett, situată lângă Cercul Arctic din Suedia, va continua să funcţioneze în mod normal pe durata reorganizării. „Compania va continua să livreze produse clienţilor, îndeplinindu-şi în acelaşi timp obligaţiile faţă de furnizorii esenţiali şi va asigura plata salariilor angajaţilor”, a afirmat compania.

În cadrul procedurii de faliment, Northvolt va avea acces la aproximativ 145 de milioane de dolari în garanţii de numerar, conform declaraţiilor companiei. Scania CV AB, divizia de camioane a Volkswagen AG şi un client important al Northvolt, a anunţat că va contribui cu 100 de milioane de dolari pentru finanţarea debitorului în posesie.

Judecătorul american de faliment Alfredo Perez a spus în timpul unei audieri de joi că va aproba cererea Northvolt de a începe utilizarea finanţării din faliment şi a altor împrumuturi pentru a acoperi salariile şi cheltuielile angajaţilor în timpul procesului de reorganizare conform capitolului 11. După reducerile de personal anunţate, Northvolt mai are aproximativ 6.400 de angajaţi în Suedia, Polonia şi Statele Unite.

Filialele Northvolt care se ocupă de fabricile planificate în Germania şi Canada nu fac parte din procesul de faliment conform capitolului 11, dar compania a declarat că aceste proiecte vor fi amânate.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală