Una dintre rețelele sociale populare în Moldova este evaluată la 30 miliarde USD! Durov vrea s-o listeze în SUA

11 Mart. 2024, 15:46
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
11 Mart. 2024, 15:46 // Actual //  Lupu Eduard

Telegram este evaluat de potențialii investitori la peste 30 de miliarde de dolari, a declarat cofondatorul rețelei sociale Pavel Durov într-un interviu pentru Financial Times.

Omul de afaceri nu a dezvăluit momentul și platforma pentru oferta publică inițială, dar sursele publicației au sugerat că Telegram ar urma să fie listată în Statele Unite. Într-un interviu, Durov a spus că Telegram este estimată la 30 de miliarde de dolari, printre altele, de fonduri globale de tehnologie. În același timp, a notat Financial Times, el a exclus vânzarea Telegramului.

„În general, vedem valoarea în IPO ca un mijloc de democratizare a accesului la valoare în Telegram”, a spus Durov.

Antreprenorul a adăugat că în timpul unei posibile IPO, Telegram se va gândi să vândă o parte din acțiuni utilizatorilor săi obișnuiți. Financial Times compară mutarea cu Reddit, care a anunțat că va aloca unele acțiuni investitorilor de retail înainte de IPO.

Durov a mai spus că astăzi Telegram are 900 de milioane de utilizatori activi lunar (500 de milioane în 2021). Potrivit acestuia, Telegram speră să devină profitabilă „anul viitor, dacă nu anul acesta”. El a adăugat că compania a generat venituri de „sute de milioane de dolari” după introducerea reclamelor și a abonamentelor premium.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău