Cât costă să stai la cele mai scumpe hoteluri din Dubai? O noapte costă chiar și cât un apartament în Chișinău

04 Iul. 2024, 15:56
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
04 Iul. 2024, 15:56 // Actual //  bani.md

Dubai, cunoscut ca Orașul de Aur, continuă să impresioneze cu opulența și farmecul său, oferind o gamă largă de hoteluri de cinci stele. Cu peste 150 de stațiuni, turiștii cu gusturi rafinate și bugete generoase au la dispoziție o varietate de opțiuni extravagante. Unele dintre aceste hoteluri oferă apartamente și vile exclusiviste, care se numără printre cele mai scumpe din lume, cu prețuri de până la 100.000 de dolari pe noapte, echivalentul unui apartament în Chișinău.

Vila Royal Malakiya este una dintre opțiunile mai „accesibile,” oferind turiștilor o piscină privată, un majordom personal și acces la plaja privată a stațiunii pentru 3.800 de dolari pe noapte. Noul penthouse, de 850 de metri pătrați, emană lux din momentul în care pășești în liftul privat. Ferestrele panoramice oferă o priveliște uimitoare asupra mării, iar terasa privată de pe acoperiș include o piscină de 7 metri cu vedere la Golful Arabiei. Pentru 20.000 de dolari pe noapte, oaspeții pot beneficia de o sală de mese pentru 16 persoane, o bucătărie cu propriul chef și o sală de gimnastică privată.

În acest „hotel de șapte stele,” luxul atinge noi culmi. Pereții și podelele sunt acoperite cu 24.000 de metri pătrați de marmură, iar tavanul este decorat cu 21.000 de cristale Swarovski, în valoare de 354.000 de dolari. Oaspeții de la Jumeirah Burj Al Arab au la dispoziție transferuri cu flota de Rolls-Royce a hotelului și pot alege dintr-un meniu de nouă perne de dormit. Suita Prezidențială, cu două dormitoare, este un duplex decorat cu aur și catifea, întins pe 667 de metri pătrați, cu băi echipate cu căzi jacuzzi și coloane de marmură aurie în stil roman.

The Royal Mansion este cea mai scumpă cazare din Dubai și una dintre cele mai exclusiviste din lume. Duplexul de 1.100 de metri pătrați, vizitat de vedete precum Beyoncé și Jay Z, oferă intimitate maximă cu o intrare privată, lift și majordom personal. Oaspeții pot organiza cine în sala de mese pentru 12 persoane, iar bucătarii de la cele 17 restaurante ale stațiunii sunt disponibili pentru a găti în bucătăria privată. Fiecare ședere este personalizată, iar prețul unei nopți este disponibil doar la cerere, estimându-se la aproximativ 100.000 de dolari.

Dubaiul, cu strălucirea și farmecul său de neegalat, continuă să fie un magnet pentru cei care caută experiențe de lux de neegalat.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală