Amperity este cel mai recent „unicorn” din Seattle. Anul trecut veniturile au crescut cu peste 100 %

19 Iul. 2021, 06:30
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
19 Iul. 2021, 06:30 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Amperity este cea mai recentă companie care s-a alăturat clubului evaziv al unicornilor din gama Seattle sau startup-urilor tehnologice private, evaluate la peste 1 miliard de dolari.

Startupul de marketing tocmai s-a derulat într-o rundă de investiții de 100 de milioane de dolari pentru a-și spori software-ul care ajută mărci precum Alaska Airlines și Kroger să organizeze și să analizeze datele individuale ale clienților. Runda din seria D împinge finanțarea totală până în prezent la 187 de milioane de dolari și este încă o infuzie gigantică de numerar pentru o startup din zona Seattle.

Statul Washington se mândrește acum cu 12 „unicorni” și mulți dintre ei – inclusiv Highspot, Zenoti, Outreach, Rec Room și acum Amperity – au ridicat runde de capital de risc de 100 milioane dolari sau mai mult în ultimele șase luni.

Fondat în 2016, software-ul Amperity permite companiilor să-și regleze campaniile de marketing vizate conectând surse de date fragmentate despre obiceiurile clienților individuali prin e-mailuri, istoricul achizițiilor, utilizarea aplicațiilor mobile, traficul site-ului web, vizitele fizice la magazin etc. Ideea este de a oferi specialiștilor în marketing înțelegerea holistică a unui anumit utilizator și creșterea vânzărilor în timp ce crește loialitatea față de marcă.

De exemplu, o companie precum Starbucks – al cărei CEO, Kevin Johnson, s-a alăturat consiliului Amperity anul trecut – folosește Amperity pentru a consolida relațiile digitale care să completeze experiența sa personală în cafenea.

Amperity este una dintre numeroasele platforme de date pentru clienți care se bazează pe vânturile din spate de la o reglementare în creștere în ceea ce privește controlul datelor personale și blocarea cookie-urilor de la terți – ceea ce, la rândul său, a sporit importanța datelor primare pe care Amperity le ajută să le gestioneze.

În ciuda pieței aglomerate, Amperity tocmai în această lună a încheiat cea mai mare ofertă din istoria companiei și a adăugat zeci de clienți corporativi noi în ultimul an. Veniturile au crescut cu aproape 100% anul trecut. Compania a refuzat să împărtășească valori specifice.

CEO-ul Amperity, Kabir Shahani, a declarat că mulți dintre clienții săi folosesc software-ul Amperity alături de produse de la Adobe și Salesforce.

Cazurile de utilizare pentru Amperity includ creșterea achiziției clienților; vizarea anumitor clienți pentru a genera venituri pe anumite piețe; îmbunătățirea raportării financiare; respectarea confidențialității; și altele.

„Când rezolvați problema de bază de a obține date despre clienți complete, corecte și disponibile, ceea ce fac clienții noștri este minunat”, a spus Shahani. El estimează că piața totală adresabilă este de 15 miliarde de dolari.

Amperity are 225 de angajați în Seattle și New York și intenționează să crească numărul de angajați la 300 în acest an.

În ceea ce privește statutul de „unicorn”, Shahani a spus că este o realizare – și, în anumite privințe, o șansă de resetare.

Realitatea Live

05 Iul. 2025, 09:05
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
05 Iul. 2025, 09:05 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Premier Energy și FEE Nord au depus la Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică cereri oficiale de reducere a tarifelor reglementate, invocând scăderea costurilor de achiziție pentru perioada iunie-decembrie 2025.

FEE Nord (operatorul de stat care deservește raioanele din nord) propune micșorări de aproape 10 % pentru consumatorii racordați la joasă tensiune și până la 14,7 % la intrarea în rețeaua de transport. Concret, prețul solicitat la punctele de intrare în rețelele de transport este de 264 bani/kWh, față de 310 bani/kWh în prezent; la ieșirea din transport – 289 bani/kWh (-13,5 %); pentru consumatorii de medie tensiune – 318 bani/kWh (-12,6 %); iar pentru cei de joasă tensiune – 422 bani/kWh (-9,8 %).

Premier Energy, care alimentează centrul, sudul și municipiul Chișinău, solicită reduceri mai temperate, de circa 4-6 %. Noile tarife propuse sunt: 285 bani/kWh la intrarea în rețelele de transport (-5,6 %), 309,54 bani/kWh la ieșire (-5,0 %), 312,49 bani/kWh pentru consumatorii de înaltă tensiune (-5,0 %), 333,83 bani/kWh pentru medie tensiune (-4,9 %) și 393,76 bani/kWh pentru joasă tensiune (-4,0 %). Prețul mediu al serviciului universal ar scădea astfel la 374,45 bani/kWh, cu 8,7 % sub nivelul actual de 4,10 lei/kWh (410 bani).

Premier Energy contestă premisele de preț transmise de furnizorul central Energocom, susținând că valorile estimate pentru energia de pe bursa OPCOM ar fi „subestimate”, mai ales pentru lunile de vârf ale anului, și cere ANRE să ia în calcul calculele proprii, bazate pe un curs de 19,90 MDL/EUR și pe o majorare de 22 % a cotațiilor bursiere.

În prezent, tariful la  energia elecctrică este de 4,10 lei/kWh pentru curentul furnizat de Premier Energy, dar cu o compensație aplicată, consumatorii plătesc efectiv 2,34 lei/kWh până la finalul anului. 4,68 lei/kWh achită consumatorii pentru energia furnizată de FEE Nord (în nordul țării), tarif compensat la 2,84 lei/kWh.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO