Amperity este cel mai recent „unicorn” din Seattle. Anul trecut veniturile au crescut cu peste 100 %

19 Iul. 2021, 06:30
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Dumitrita Culiuc
19 Iul. 2021, 06:30 // Bani și Afaceri //  Dumitrita Culiuc

Amperity este cea mai recentă companie care s-a alăturat clubului evaziv al unicornilor din gama Seattle sau startup-urilor tehnologice private, evaluate la peste 1 miliard de dolari.

Startupul de marketing tocmai s-a derulat într-o rundă de investiții de 100 de milioane de dolari pentru a-și spori software-ul care ajută mărci precum Alaska Airlines și Kroger să organizeze și să analizeze datele individuale ale clienților. Runda din seria D împinge finanțarea totală până în prezent la 187 de milioane de dolari și este încă o infuzie gigantică de numerar pentru o startup din zona Seattle.

Statul Washington se mândrește acum cu 12 „unicorni” și mulți dintre ei – inclusiv Highspot, Zenoti, Outreach, Rec Room și acum Amperity – au ridicat runde de capital de risc de 100 milioane dolari sau mai mult în ultimele șase luni.

Fondat în 2016, software-ul Amperity permite companiilor să-și regleze campaniile de marketing vizate conectând surse de date fragmentate despre obiceiurile clienților individuali prin e-mailuri, istoricul achizițiilor, utilizarea aplicațiilor mobile, traficul site-ului web, vizitele fizice la magazin etc. Ideea este de a oferi specialiștilor în marketing înțelegerea holistică a unui anumit utilizator și creșterea vânzărilor în timp ce crește loialitatea față de marcă.

De exemplu, o companie precum Starbucks – al cărei CEO, Kevin Johnson, s-a alăturat consiliului Amperity anul trecut – folosește Amperity pentru a consolida relațiile digitale care să completeze experiența sa personală în cafenea.

Amperity este una dintre numeroasele platforme de date pentru clienți care se bazează pe vânturile din spate de la o reglementare în creștere în ceea ce privește controlul datelor personale și blocarea cookie-urilor de la terți – ceea ce, la rândul său, a sporit importanța datelor primare pe care Amperity le ajută să le gestioneze.

În ciuda pieței aglomerate, Amperity tocmai în această lună a încheiat cea mai mare ofertă din istoria companiei și a adăugat zeci de clienți corporativi noi în ultimul an. Veniturile au crescut cu aproape 100% anul trecut. Compania a refuzat să împărtășească valori specifice.

CEO-ul Amperity, Kabir Shahani, a declarat că mulți dintre clienții săi folosesc software-ul Amperity alături de produse de la Adobe și Salesforce.

Cazurile de utilizare pentru Amperity includ creșterea achiziției clienților; vizarea anumitor clienți pentru a genera venituri pe anumite piețe; îmbunătățirea raportării financiare; respectarea confidențialității; și altele.

„Când rezolvați problema de bază de a obține date despre clienți complete, corecte și disponibile, ceea ce fac clienții noștri este minunat”, a spus Shahani. El estimează că piața totală adresabilă este de 15 miliarde de dolari.

Amperity are 225 de angajați în Seattle și New York și intenționează să crească numărul de angajați la 300 în acest an.

În ceea ce privește statutul de „unicorn”, Shahani a spus că este o realizare – și, în anumite privințe, o șansă de resetare.

Realitatea Live

14 Aug. 2022, 05:00
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
14 Aug. 2022, 05:00 // Actual //  Lupu Eduard

Canicula și seceta au lovit vara aceasta aproape toată Europa.

Apele au ajuns la un nivel extrem de scăzut, așa că în unele râuri din Cehia și Germania au putut fi văzute „Pietrele Foamei”, cu mesaje care ar data din anii 1600.

Pe pietrele din râul Elba, care a scăzut dramatic, un mesaj sculptat pe pietre spune „Dacă mă vezi, să plângi”. În trecut, în momentul în care nivelul apei scădea atât de dramatic, lumea se confrunta cu foamete.
„Secetele recente din Europa au făcut din nou vizibile „Piatrele Foamei” în unele râuri cehe și germane. Aceste pietre au fost folosite pentru a marca nivelul extrem de scăzut al râului, care ar prezice foamete.

Acesta, în râul Elba, este din 1616 și spune: „Dacă mă vezi, să plângi””, se arată într-o postare de pe Twitter.

Acele marcaje hidrologice, supranumite „Pietrele Foamei”, pot fi văzute deasupra nivelului apei doar în timpul perioadelor de secetă severă. Ele erau folosite pentru a fi gravate cu inscripţii ce prevesteau recolte slabe, întreruperea navigaţiei fluviale şi anotimpuri marcate de foamete.

În prezent, mesajele de pe aceste pietre apar la câteva săptămâni după previziunile meteorologice şi ale specialiştilor în agricultură.

Avertismente străvechi şi ameninţătoare, gravate în bolovani care rămân de obicei acoperiţi de apele fluviului Elba, au semănat panică de-a lungul secolelor în sufletele locuitorilor din Cehia.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău