Înapoi la crypto: Facebook va permite reclamele legate de criptomonede, după aproape trei ani de la prima interdicţie

04 Dec. 2021, 07:31
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
04 Dec. 2021, 07:31 // Actual //  Lupu Eduard

Facebook a anunţat săptămâna aceasta că va renunţa la politica prin care interzice celor mai multe companii din crypto să plaseze reclame pe platformă, potrivit CNBC, citat de Ziarul Financiar.

Mutarea vine după ce compania rebotezată drept Meta a eşuat în lansarea propriei criptomonede care ar fi trebuit utilizată pentru a transferuri de bani între utilizatorii produselor companiei. Pentru context, David Marcus, şeful iniţiativelor crypto din cadrul companiei, a anunţat că va părăsi Meta la finalul anului.

Anterior, compania americană a stabilit că orice companie din lumea crypto care vrea să plaseze reclame pe platformă trebuie să trimită o aplicaţie în care să includă licenţele pe care compania le-a obţinut, dacă respectiva companie se tranzacţionează pe bursă şi orice alte informaţii relevante legate de business.

În acest sistem, Facebook permitea reclame doar pentru companiile care aveau anumite licenţe, dar acum numărul tipurilor de licenţe acceptate creşte de la 3 la 27. Concret, mai multe tipuri de proiecte din lumea crypto vor putea rula campanii de reclame.

„Facem asta pentru că peisajul criptomonedelor a continuat să se maturizeze şi să se stabilizeze în ultimii ani, fiind acoperit de mai multe reglementări care stabilesc reguli clare pentru industria lor”, a transmis compania într-o declaraţie publică.

Compania a interzis reclamele legate de criptomonede în ianuarie 2018, dar în mai 2019 a făcut un pas înapoi şi a permis câtorva tipuri de companii să ruleze campanii. Interdicţia a avut efect la nivelul startup-urilor din domeniile crypto şi blockchain, care nu au putut să îşi mai promoveze munca şi să ajungă la potenţiali clienţi prin intermediul Facebook şi Instagram.

Henry Love, care a lucrat în trecut în divizia Facebook dedicată micilor afaceri, a explicat pentru CNBC că decizia companiei este o veste uriaşă pentru industria crypto şi va încuraja mai mulţi investitori de retail să intre în piaţă.

„Cu mai multă deschidere şi transparenţă faţă de ce vor companiile crypto să facă vom vedea o adopţie mai mare ca niciodată pentru industria criptomonedelor şi pentru metavers”, a declarat Love, managing partner al Fundamental Labs, care a investit 500 de milioane de dolari în industria crypto din 2016 până în prezent.

Realitatea Live

19 Apr. 2024, 11:55
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  Soroceanu Olga
19 Apr. 2024, 11:55 // Oameni şi Idei //  Soroceanu Olga

Marina Harin este o antreprenoare pasionată de amenajări și decor cu flori. Ea se confruntă cu o provocare majoră: profitul întârzie să apară. Deși domeniul este plin de potențial, există câteva cauze posibile pentru această situație.

În video de mai jos, afli drumul ei și provocările pe care le are.

Tânăra poate trece de această încercare prin analiză atentă, adaptare și perseverență. Cu o abordare strategică și o atenție deosebită la detalii, afacerea ei de amenajări și decor cu flori poate deveni profitabilă.

Emisiunea „Afaceri la Microscop” poate fi vizionată pe RLIVE TV, joi la 22:00, sâmbăta la 06:00 și miercuri la 16:00.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău