LUX pentru copii cu miliarde. Jucării pe care doar să le privești, la cât de scumpe sunt (FOTO)

01 Iun. 2021, 05:32
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Otilia Cotruța
01 Iun. 2021, 05:32 // Au Bani //  Otilia Cotruța

Când ne gândim la ideea de lux, ne vin desigur în minte haine, bijuterii, mașini, case, proprietăți. Dar sunt o mulțime de produse care se pot încadra în categoria “Lux”, dintre care au mai făcut subiectul rubricii noastre accesorii și produse alimentare, iar astăzi ne oprim la jucării. Este vorba, firește, despre jucării de colecție, a căror valoare depășește imaginația, fiind cifre urmate de multe zerouri. Tu cât ai fi în stare să plătești pentru o jucărie?

  1. Masterpiece Cube Rubik – 1,5 milioane$

Puteți cumpăra un cub Rubik obișnuit cu aproximativ 3 dolari. Dar dacă ești un fan adevărat al acestui joc și ai un portofel gras, poti să te gândești să investești 1.5 milioane dolari în cubul Masterpiece. Această frumusețe este o jucărie pe deplin funcțională, iar prețul se datorează faptului că fiecare parte este decorată cu 185 de carate de pietre prețioase. Fred Cueller a realizat această capodoperă pentru a comemora cea de-a 15-a aniversare a Cubului Rubik, în 1995. Jucăria este fabricată din aur de 18 carate și în loc de autocolante au fost folosite rubine, de smaralde și ametist.

  1. Golden Monopoly  – 2 milioane $

Aceasta este una dintre cele mai costisitoare versiuni ale jocului popular Monopoly și se estimează a fi în valoare de 2 milioane de dolari. Este fabricat din aur de 18 carate și încastrat în bijuterii. Este realizat de Sidney Mobell, designer de bijuterii din San Francisco,în 1988. Mobell a lucrat un an întreg pentru a face acest joc.Setul de zaruri costă aproximativ 10.000 de dolari, deoarece numărul de puncte se face cu 42 de diamante tăiate complet. În plus, proprietățile din tabla de joc sunt încastrate în 165 de pietre prețioase. Hotelurile sunt acoperite cu safire și casele cu rubine. Această piesă uimitoare a fost donată de Mobell Muzeului Smithsonian în 2003.

  1. Shimansky Soccer Ball – 2,59 milioane $

Nu poți lovi cu piciorul această minge de fotbal, pentru că este o minunăție de 4,8 kg încrustată cu 3500 de carate de diamante sud-africane, inclusiv 6620 de diamante albe și 2640 de diamante negre. A fost creată de marca de bijuterii din Africa de Sud Shimansky pentru a comemora Cupa Mondială de fotbal a avut loc în acea națiune în 2010.A durat trei luni pentru a proiecta și produce această minge menită să atragă fani ai fotbalului și turiști bogați pentru a cumpăra bijuteriile Shimansky.

  1. Lamborghini Aventador – 4,6 milioane $

Dacă îți dorești un Lamborghini care costă de 10 ori mai mult decât un model real, această replică de jucărie este potrivită. Modelul cu dimensiunea de 1/8 a fost realizat de inginerul german Robert Gulpen, iar motivul pentru prețul său exorbitant este că are faruri de aur și este acoperită cu diamante și platină inclusiv pe volan și pe scaune.

  1. Madame Alexander Eloise – 5 milioane $

Ce ai face cu 5 milioane de dolari? Ti-ai putea cumpăra o casă și/sau o mașină , ai investi într-o afacere de mari proporții? Sau ai putea cumpăra păpușa Madame Alexander Eloise. Prețul ei este dat de cele 9 carate de diamante, accesoriile scumpe și hainele de lux. Designerul de păpuși Madame Alexander a creat doar cinci păpuși de acest tip, fiecare purtând cristale Swarovski, accesorii Katherine Baumann, blănuri Oscar de la Renta și haine Christian Dior. Blondă, alături de un câine elegant, asortat, această păpușă oferă câteva detalii despre categoria de cumpărători căreia i se adresează.

Realitatea Live



23 Iun. 2021, 14:17
 // Categoria: Lifestyle // Autor:  Otilia Cotruța
23 Iun. 2021, 14:17 // Lifestyle //  Otilia Cotruța

Anii 90′ au fost o perioadă ciudată, atât pentru Republica Moldova, cât și pentru multe alte țări care s-au debarasat de doctrinele comuniste și au pășit în minunata lume nouă a capitalismului. Imediat după revoluție, piața a cunoscut un adevărat boom, din toate punctele de vedere, iar moda nu a făcut o excepție.

Prin urmare, hai să ne amintim de 7 lucruri care au marcat moda anilor ’90, iar astăzi îți vor da un sentiment plăcut de nostalgie și, poate, o doză sănătoasă de amuzament.

#1. Șepci de baseball USA

Moda anilor ’90 era influențată de filme, care au dat năvală peste noi după revoluție. De acolo se trăgea dragostea noastră pentru șepcile de baseball. A fost o perioadă când le purta toată lumea. La tineri mă refer, dar erau și fete care își făceau de cap, simțind gustul libertății.

Șepcile erau moi, confortabile, pe atunci foarte stilate, deși cred că sunt actuale și acum, cel puțin în SUA. Puștii mai mici strângeau cozorocul tare, ca să fie cât mai îngust, că nu era mișto să umbli cu cozorocul larg. Aceste chipiuri se deteriorau destul de ușor. Din fericire, moda pentru ele s-a stins la fel de repede cum a izbucnit.

#2. Imitații ale unor mărci celebre

Toată lumea voia adidas, dar puțini își permiteau acest lucru. Și iată că apăreau tot felul de falsuri care ne gâdilau orgoliul, chiar dacă știam că ceva nu-i curat la mijloc. Nu existau mall-uri, dar țara era plină de tot felul de iarmaroace, unde se vindeau doar produse contrafăcute – abibas, snike, purma, reedook etc, care mai de care.

#3. Adidași cu platformă foarte înaltă

A fost o perioadă când erau foarte populari și tare am rămas uimit când moda pentru astfel de pantofi a răbufnit acum câțiva ani. Dar revenind la anii tinereții noastre. Pantofii sport cu platformă era un clenci pur feminin, preluat de undeva de la Spice Girls, cred eu. Nu arătau cine știe ce și nu erau deloc confortabili, dar, na, așa era moda atunci.

#4. Tricouri negre cu imprimeuri

Unii le mai poartă și astăzi. La vremea lor, aceste tricouri erau o alternativă pentru postere. Tinerii nu mai agățau postere pe pereți, ci își lua tricouri cu idolii lor – Di Caprio, Eminem, Sarah Connor, Nirvana etc. În acest fel își exprimau individualitatea sau apartenența la un anumit grup.

#5. Probatul hainelor la piață

Piața era cel mai important punct comercial în orașele mici. Toată gravitația comercială ducea acolo. Și nu căuta nimeni cabine de probă. Măsurai lucrurile undeva mai în dos, pe o bucată de carton, iar dacă aveai noroc, îți dădeau și oglindă.

De fapt, o ținea vânzătoarea și tu îi spuneai cum să o îndrepte ca să vezi dacă te prind pantalonii sau nu. Și dacă stăteai la îndoială, vânzătoarea aveau un argument de control – dacă nu o să-ți placă, poți să-i întorci mâine. Dar nu-i întorcea nimeni, pentru că produsele erau în continuare deficitare și unii oameni erau gata să poarte pantaloni cu două mărimi mai mari, atât timp cât erau la modă.

#6. Pantofi cu vârf ascuțit

Bărbații aveau o patimă aparte pentru acest model de pantofi, care nu erau nici confortabili, nici stilați. Dar așa era moda atunci. Unele vârfuri erau atât de ascuțite încât puteai să străpungi un măr cu ele.

#7. Accesorii etnice

În ceea ce privește accesoriile – bărbații purtau curelușe de mână, brățări masive din metal și borsetă peste umăr sau în jurul taliei. De regulă, gentuța era goală, fiindcă oamenii nu prea aveau bani și nu era o idee bună să umbi cu banii la vedere în acea perioadă. Iar fetișcanele își confecționau diferite brățări și accesorii etnice din mărgele.

Sursa: Fasingur.ro