O nouă criptomonedă cu meme. Ce este STOPELON și de ce vrea să-l oprească pe Elon Musk

24 Mai 2021, 18:10
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
24 Mai 2021, 18:10 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

O nouă criptomonedă de meme $ STOPELON a apărut săptămâna aceasta pentru a contracara manipulările CEO-ului Tesla Elon Musk asupra pieței criptografice. Piața criptomonedelor a înregistrat o prăbușire pe 19 mai și mulți comercianți au dat vina pe tweet-urile recente ale lui Elon Musk.

Noua criptomonedă STOPELON $ a înregistrat o creștere a prețurilor de aproape 5000 la sută într-o singură zi, de la 0,000001919 la 0,00009450 USD.

Obiectivul dezvoltatorilor $ StopElon este să-l oprească pe Elon Musk, care se presupune că manipulează piața criptografică.

Ce este $ STOPELON?

La fel ca Dogecoin, STOPELON este o criptomonedă de meme. A fost construit cu, după cum se potrivește oricărei monede de meme, cu obiective destul de nerealiste, de tip meme.

Noua criptomonedă este tranzacționată în prezent pe blockchain-ul Binance Smart Chain.

Moneda are un plafon de piață de aproape 24,9 milioane dolari, în timp ce este tranzacționată în prezent la 0,0000481795 dolari pe monedă. Acum două zile, moneda a fost tranzacționată la 0,0000019 USD.

Oferta totală STOPELON cuprinde 50 la sută din monedele disponibile pentru cumpărare și 40 la sută deja arse și scoase din circulație cu câte 5 la sută pentru portofelul și marketingul dezvoltatorilor, scrie CNBC.

De ce vor oamenii să-l „oprească pe Elon”?

Comercianții și investitorii de cripto-uri au devenit din ce în ce mai frustrați de tweet-urile lui Musk, care de multe ori au dus la o creștere a prețurilor actuale ale criptomonedelor.

Cea mai recentă scădere a Bitcoin și a altor criptomonede, a venit după ce Musk a anunțat că Tesla nu va lua Bitcoin pentru plățile mașinii sale din cauza preocupărilor de mediu legate de mineritul Bitcoin.

Nu este doar Bitcoin, comentariile recente ale lui Musk despre Saturday Night Live au făcut ca prețurile Dogecoin să se prăbușească în timp ce episodul era încă în aer.

Mulți comercianți de criptomonede și-au ridicat vocea împotriva presupuselor manipulări ale lui Musk cu tweet-urile sale criptice, în special pe Dogecoin și Bitcoin.

“Elon Musk este infam pentru că a manipulat iresponsabil piața criptomonedelor cu contul său de Twitter. Chiar recent, a făcut-o din nou; provocând un accident masiv peste toate frontierele când a scris pe Twitter că Tesla va înceta să accepte Bitcoin ca plată. Oricine are chiar și o bucată de gândirea critică vede prin minciunile sale. El a încercat să pompeze cripto de-a lungul veacurilor, tweeting despre asta fără sfârșit și chiar a mers la Saturday Night Live ca ultimă stațiune pentru a ridica Dogecoin! Este ridicol! ” scrie pagina oficială a $STOPELON.

Realitatea Live



18 Iun. 2021, 17:29
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Dumitrita Culiuc
18 Iun. 2021, 17:29 // Bani și Afaceri //  Dumitrita Culiuc

Facebook a anunțat că va începe să introducă reclame în realitatea virtuală, pe dispozitivele Oculus.

În primă fază acestea vor fi testate în parteneriat cu mai mulți dezvoltatori de jocuri VR, printre care Resolution Games.

“Deocamdată, acesta este un test cu câteva applicații. Odată ce vom vedea cum funcționează acest test și vom încorpora feedback-ul de la dezvoltatori și comunitate, vom oferi mai multe detalii cu privire la momentul în care anunțurile pot deveni mai disponibile pe platforma Oculus și în aplicație. Oculus mobil, precum și sfaturi pentru companii și dezvoltatori interesat de Oculus “, a declarat Facebook într-un anunț pe site-ul său.

Compania care deține cea mai mare rețea de socializare online din lume este unul dintre cei mai mari investitori în realitatea virtuală. Facebook vrea să extindă principala sa sursă de venituri, publicitatea, care îi asigură 97% din vânzări, inclusiv în acest mediu.

Reclamele vor începe să apară prima dată în jocul Blaston, un shooter dezvoltat de Resolution Games. Vor urma și alte titluri în săptămânile următoare.

Directorul executiv Facebook, Mark Zuckerberg, vede dispozitivele bazate pe realitate virtuală și augmentată ca fiind următoarea mare platformă pentru comunicarea umană, după telefoanele mobile, înlocuind în cele din urmă unele interacțiuni sociale în persoană. Facebook se va confrunta în curând cu o concurență semnificativă atunci când Apple Inc. lansează un dispozitiv VR rival. Ambele companii își dezvoltă propriile ochelari de realitate augmentată, scrie Bloomberg.

Facebook a anunțat că utilizatorii vor avea posibilitatea să ascundă unele reclame și să opteze să nu primească publicitate de la un anumit furnizor.

Compania condusă de Mark Zuckerberg a cumpărat Oculus în 2014 pentru aproximativ 2 miliarde de dolari.

Oculus este de departe cel mai mare jucător de pe piața de headset-uri VR, cu o cotă de peste 50% în 2020.