O tânără antreprenoare sparge stereotipurile despre lenjerie: Nu contează că porți S, M sau L, corpul tău e minunat

14 Dec. 2022, 15:44
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
14 Dec. 2022, 15:44 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Interviul de astăzi ne duce în lumea femeilor și a lenjeriei, o lume în care există numeroase stereotipuri despre corpuri perfecte. Prin lenjeria pe care o creează, antreprenoarea Anna Tcacenco învață femeile că nu există corp urât, dar există lenjerie nepotrivită. Fiind încă pe băncile universității, Ana a descoperit universul lenjeriei de corp pentru femei. A început cu bani puțini, bani obținuți din bursa de studentă. Astfel, a creat primele piese și pus bazele Aurore. În cadrul unui interviu pentru XY Partners, o povestit cum și-a lansat propriul brand.

Datorită Aurore, orice femeie își poate găsi modelul perfect de lenjerie, întrucât fondatoarea brandului încearcă să demonstreze că toate corpurile sunt frumoase și „nu există corp urât”.

„Aurore demonstrează femeilor că toate corpurile sunt frumoase și nu există un corp urât, există doar lenjerie nepotrivită. La noi, orice doamnă/domnișoară își poate găsi modelul perfect în funcție de măsurile individuale și preferințe. Nu contează că porți mărimea S, M sau L, corpul tău este minunat”, declară Anna Tcacenco.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește-ne pe TELEGRAM!

Fiind încă studentă, a îndrăgit lenjeria și a dedicat timp pentru a-și lărgi cunoștințele. Astfel, a descoperit posibilitățile prin care femeile își pot îndrăgi corpul.

„Ideea de a crea un brand de lenjerie a venit în perioada anilor de studenție. Fiind în anul III de studii la Universitatea Tehnică din Moldova la specialitatea inginer de proces în industria ușoară învățam despre proiectarea și modelarea hainelor, însă doar câteva ore erau alocate pentru lenjerie. Totuși, lenjeria de corp a fost domeniul care mi-a trezit un interes sporit. Astfel, am început să mă dedic în totalitate creării lenjeriei. Au urmat zile și nopți în care descopeream mereu aspecte curioase. Ulterior, am început să analizez piața locală. Așa, am observat că fetele și femeile sunt interesate de tendințe. Atunci am decis să creez la noi în țară lenjerie intimă frumoasă și confortabilă care promovează ideea de acceptare și iubire a propriului corp.”

Anna este o fire ambițioasă și își dorește să crească afacerea cu orice scop. Cu pași mici, dar siguri, Aurore se dezvoltă. Și se întâmplă datorită programelor la care a aplicat, printre ele numărându-se și Programul XY Pre-accelerator: Antreprenoriat Feminin I, unde a fost ghidată de mentori cu experiență și a obținut rezultate deosebite.

„În prezent lucrez la lansarea unui site web. De asemenea, planific să deschid un studio mai mare unde vor fi prezentate și alte mărci locale, un fel de paradis al fetelor. Un alt scop este să susțin cursuri de cusut lenjerie, brafitting. Și desigur, îmi doresc să cuceresc piața internațională.”

Realitatea Live

25 Apr. 2024, 14:44
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
25 Apr. 2024, 14:44 // Actual //  Lupu Eduard

Compania publică Teleradio-Molodva a avut un buget de 162 milioane de lei, dar a cheltuit 169,7 milioane de lei, cu 7,7 milioane de lei mai mult, potrivit raportului prezentat în cadrul ședinței de astăzi, 25 aprilie, a Parlamentului.

Compania publică Teleradio-Moldova a înregistrat în anul 2023 un total de 161,7 milioane de lei din subvenții de la bugetul de stat și venituri din activități comerciale, ceea ce reprezintă o scădere cu 2,5% față de indicatorul planificat. Din această sumă, 88,3% au provenit din subvenții de la bugetul de stat, iar restul de 11,7% din venituri proprii.

Diferența între subvențiile executate și planificate se datorează modului în care subvențiile pentru activele amortizabile sunt contabilizate pe parcursul utilizării acestora. De asemenea, veniturile proprii au depășit previziunile, atingând suma de 18,9 milioane de lei, cu o majorare de 10,9% față de suma planificată.

Cele mai mari venituri proprii, în sumă de 10,1 milioane de lei, au provenit din prestarea serviciilor de publicitate, incluzând difuzarea comunicărilor comerciale în cadrul Eurovision 2023 și publicitatea electorală. Cu toate acestea, veniturile din această sursă au înregistrat o ușoară scădere față de plan.

În ceea ce privește cheltuielile, Teleradio-Moldova a înregistrat un total de 169,7 milioane de lei, depășind planul cu 3,8 milioane de lei. Cele mai mari cheltuieli au fost alocate pentru cheltuieli de personal, în sumă de 102,5 milioane de lei, din care 79,3 milioane de lei au fost destinate salariilor.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău