Talking Business 2.0. Participă peste 500 de antreprenori, manageri de top și freelanceri

11 Dec. 2024, 15:27
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  bani.md
11 Dec. 2024, 15:27 // Bani și Afaceri //  bani.md

Peste 500 de antreprenori, manageri de top și freelanceri din Republica Moldova s-au reunit pe 23 noiembrie la Madison Park pentru a participa la a doua ediție a Conferinței Talking Business 2.0, un eveniment dedicat celor care vor să-și ducă afacerea la următorul nivel.

Evenimentul, organizat de RarePeople a reunit speakeri de renume din diverse domenii, care au împărtășit soluții valoroase despre marketing, optimizarea proceselor de afaceri, leadership și dezvoltare personală. Participanții au avut ocazia să asiste la două blocuri de prezentări urmate de paneluri interactive, în care au obținut soluții aplicabile pentru afacerea lor.

“Este un eveniment important pentru orice antreprenor sau profesionist care își dorește să învețe și să aplice cele mai bune practici pentru creșterea afacerii sale. Mă bucur că am reunit o comunitate puternică, unde ideile au fost împărtășite și au fost discutate soluții inovative pentru viitorul afacerilor din Moldova,” a declarat Mihail Popescu, fondator RarePeople și organizator al conferinței.

În cadrul primei sesiuni, participanții au avut ocazia să afle despre marketing inteligent de la Ion Botnaru, despre dezvoltarea personală și succesul în afaceri de la Vadim Mămăligă, și despre leadershipul autentic de la Carolina Bugaian. De asemenea, Tudor Darie a vorbit despre antreprenoriat, iar Vladislav Papanaga despre proiectele verzi care pot genera venituri pasive.

În cel de-al doilea bloc, discuțiile s-au concentrat pe soluțiile pentru creșterea afacerii, cu speakeri precum Nicolae Șoitu, care a abordat optimizarea vânzărilor, Ludmila Lavric, care a subliniat importanța orientării către client, și Viorica Țîmbalari, care a vorbit despre puterea comunității. Ruslan Cojocaru a învățat participanții cum să transforme eșecurile în lecții valoroase, iar Corneliu Său a încheiat sesiunea subliniind că “cel mai important proiect al vieții sunt eu”.

Evenimentul a fost moderat cu profesionalism de Mihaela Sîrbu (pentru primul panel) și Mihail Popescu (pentru al doilea panel), care au stimulat discuțiile și au încurajat întrebările participanților.

Partenerii conferinței – Sequrity Group (partener general), Nova Poshta (partener gold), Radacini, Fagura, avion.md, GBS Auto, delucru.md, Dorna, Viggo, QMeter, Sublime, Panadero, Lerna by Skillbox și alții – au contribuit semnificativ la succesul evenimentului, oferind soluții valoroase, produse și servicii care au completat perfect agenda conferinței.

Participanții au avut ocazia să descopere soluții de finanțare de la Fagura, să învețe despre optimizarea afacerii cu QMeter și să testeze produsele de îngrijire de la Sublime. Dorna s-a asigurat că toată lumea a rămas hidratată pe parcursul evenimentului, iar Radacini și Istorii cu Cașcaval au oferit un moment delicios de networking cu vinuri rafinate și brânzeturi de calitate.

Mulțumim tuturor partenerilor și participanților pentru contribuția lor în succesul acestei ediții. Împreună, am creat o experiență de neuitat, care va contribui la dezvoltarea afacerilor din Moldova

 

 

 

 

Realitatea Live

05 Feb. 2025, 12:05
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
05 Feb. 2025, 12:05 // Actual //  Ursu Victor

Motivul pentru care licitația a fost lansată inițial a fost incapacitatea aeroportului de a gestiona aceste spații în perioada de început, dar acum, având rezultate concrete pentru anul precedent, agenția analizează oportunitatea de a prelua gestionarea acestora, a declarat Roman Cojuhari, directorul APP.

„Aeroportul nu a putut să administreze aceste spații, deoarece la începutul preluării nu se știa exact cum va evolua managementul. Acum avem rezultatele pentru anul trecut și dorim ca echipa să continue să se perfecționeze. Astfel, evaluăm oportunitatea și cel mai probabil vom gestiona aceste spații singuri,” a declarat Cojuhari.

În contextul extinderii aeroportului și restructurării spațiilor comerciale, Cojuhari a subliniat că aeroportul va prelua administrarea acestor zone pe perioada reconstrucției, iar ulterior, în cazul în care se va dovedi eficient, va continua să le gestioneze pe termen lung.

„Aeroportul va administra și va monitoriza îndeaproape rezultatele, iar dacă vom vedea că se poate face față acestei responsabilități, va continua să gestioneze aceste spații”. a adăugat șeful APP.

Când a fost întrebat despre plecarea grupării Șor de la Aeroportul Chișinău, Cojuhari a reiterat intenția autorităților de a îndepărta acest grup de la administrarea aeroportului.

„Nu renunțăm la ideea că gruparea Șor trebuie să plece din aeroport. Dorim ca gestionarea acestor spații să aducă cel mai mare profit posibil pentru stat”, a precizat oficialul.

Roman Cojuhari a subliniat, de asemenea, importanța unei proceduri transparente și participative pentru licitații. „Am dorit o procedură transparentă, cât mai participativă, și ne-am ținut de cuvânt. Având în vedere că nu au existat mai mulți participanți, licitațiile au fost anulate. Continuăm să ne dorim o procedură corectă, cu un profit maxim în favoarea statului”, a încheiat Cojuhari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală