Cu portbagajul „plin de KFC” și 100.000 de dolari cash. Au vrut să intre într-o zonă aflată în carantină

21 Sept. 2021, 17:44
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
21 Sept. 2021, 17:44 // Actual //  MD Bani

Doi bărbați din Noua Zeelandă au fost arestați după ce au încercat să intre în statul Auckland, aflat la cel mai ridicat nivel de alertă COVID-19, având asupra lor 100.000 de dolari în bancnote și portbagajul plin de mâncare fast-food de la KFC, informează nzherald.co.nz.

Statul Auckland este în stare de alertă de nivel IV, iar restricțiile impuse din cauza pandemiei COVID-19 interzic livrările de mâncare și deschiderea restaurantelor. Încălcarea carantinei din Noua Zeelandă se pedepsește cu închisoare de până la șase luni sau amendă de până la 4.000 de dolari.

Cei doi bărbați au fost arestați după ce ar fi încercat să fugă de poliție în apropierea graniței statului Auckland. Poliția a anunțat că „ofițerii au văzut un vehicul suspect care se deplasa pe un drum de țară, iar după ce șoferul a observat autospeciala de poliție a întors mașina și a accelerat, încercând să scape”. La percheziție s-au găsit banii și „o cantitate mare de produse KFC”.

Ofițerii au fotografiat captura de bani, dar și produsele KFC reținute, aflate pe capota unei autospecialede poliție.

Șoferul și pasagerul mașinii vor apărea în fața instanței pentru încălcarea stării de alertă, însă poliția spune că cel mai probabil vor urma noi acuzații.

 

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău