Ce salarii au angajații din reprezentanțele ZARA din România? Ai vrea să lucrezi la ei?

05 Nov. 2021, 08:42
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
05 Nov. 2021, 08:42 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Se pare că Zara este atentă la nevoile angajaților din România, întrucât oferă salarii consistente, potrivit money.ro. Pe lângă salarii „bunicele” angajații mai au și facilități precum bonusuri și tichete de masă.

O vânzătoare de la Zara încasează un salariu lunar de 2.500 RON (aproximativ 510 euro). Mai exact, o vânzătoare Zara România primește lunar un salariu de 1.950 RON net (aproximativ 395 de euro), la care se adaugă un bonus de 100 RON (21 euro) (pe lună și tichete de masă de 300 RON (aproximativ 61 de euro). Astfel, se ajunge la un total de 2.350 de RON lunar (475 de euro lunar).

Ce salarii au angajații din reprezentanțele Zara din România

Un manager de la Zara în schimb are un salariu lunar de 2.000 de RON (405 euro), la care se mai adaugă tichete de 300 de lei românești (61 euro), dar și un comision de vânzări de 1.500 RON (304 euro).

Un manipulator de marfă are un salariu de 1.300 de lei românești (263 de euro), în timp ce un sales asistant part-time ajunge să încaseze 1.500 de lei (304 euro).

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău