Gigantul Orange din România cu o moldoveancă în frunte a înregistrat un profit de 12 mil. de euro

06 Iun. 2022, 17:45
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
06 Iun. 2022, 17:45 // Actual //  bani.md

Orange, liderul pieţei locale de telecom, a reuşit să-şi majoreze în 2021 profitul net într-un ritm de aproape 6 ori mai mare decât cel cu care a avansat cifra de afaceri, arată datele din bilanţul companiei, disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice din România.

Mai exact, câştigul net al companiei s-a ridicat la 597 mil. lei, mai mare cu 23% faţă de anul anterior, în timp ce cifra de afaceri netă a fost de 5,847 mld. lei (1,188 mld. euro), mai mare cu 4% faţă de anul 2020.

Datoriile totale ale Orange România la finele anului 2021 se ridicau la 4,959 mld. lei, în creştere cu 35% faţă de 2020.

Numărul mediu de angajaţi al companiei a scăzut în 2021 cu 77 de persoane, la 2.377 de oameni.

Cel mai important eveniment pentru Orange în 2021 a fost preluarea efectivă a fostului Romtelecom (Telekom Fix), după finalizarea tuturor etapelor legale.

Orange România este parte a grupului francez cu acelaşi nume, care deţine pachetul majoritar de acţiuni.

Orange România este condus de moldoveanca Ludmila Climoc care a fost numită în fruntea companiei în anul 2016. Anterior dânsa fusese șefa grupului Orange Moldova.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 15:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 15:29 // Actual //  Ursu Victor

Transportul feroviar, care reprezintă 13,6% din structura totală a mărfurilor transportate, a marcat cele mai mari scăderi în perioada ianuarie-septembrie 2024. Potrivit datelor statistice, volumul mărfurilor transportate pe calea ferată a scăzut cu 32,9%, iar parcursul acestora a înregistrat o reducere și mai semnificativă, de 36,7%.

Această evoluție negativă reflectă dificultățile cu care se confruntă sectorul feroviar în contextul schimbărilor economice și al restructurărilor interne. Printre posibilele cauze ale declinului se numără scăderea cererii pentru transportul feroviar, concurența cu alte moduri de transport și provocările operaționale întâmpinate de „Calea Ferată din Moldova”.

CFM se confruntă cu grave probleme financiare, acumulând datorii salariale de aproximativ 150 milioane de lei. În ceea ce privește infrastructura, situația este alarmantă: din cele 139 de locomotive aflate în dotare, 134 și-au depășit durata de amortizare, iar peste 25% din infrastructura feroviară necesită reparații capitale. În următorii ani, circulația pe mai mult de jumătate din căile ferate ar putea fi suspendată dacă nu se vor lua măsuri urgente.

În ultimul deceniu, CFM a generat pierderi care se apropie de un miliard de lei, cauzate de scăderea continuă a numărului de pasageri, în special pe rutele internaționale, și a volumului de mărfuri transportate. Veniturile sunt în scădere constantă, iar costurile salvării CFM sunt estimate la câteva sute de milioane de euro.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală